جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

دستمال۱۹ دلاری اپل، حیرت کاربران را در شبکه های اجتماعی برانگیخته است!

دستمال پلیش اپل
خواندن 2 دقیقه
0
(0)

 

دیشب برای طرفداران اپل یک رویداد بزرگ بود، زیرا این شرکت پیشرفته ترین مک بوک پرویش را تا به امروز معرفی کرد. اما اپل محصول جدید دیگری نیز ارائه کرده که تا حدی مضحک است و اتفاقا بدجوری سر زبان‌ها افتاده است: دستمال ۱۹ دلاری اپل!

اگر هفته گذشته کسی به ما می‌گفت که اپل قصد دارد یک دستمال پلیش و تمیزکننده 19 دلاری به بازار عرضه کند، تصور می کردیم که جوک یا شوخی جدیدی است. اما نه، این یکی واقعیت دارد – و کاربران اینترنت به طور جالبی متحیر شده اند.

“تکه پارچه یا دستمال تمیز کننده اپل” از “مواد نرم و غیر ساینده” تولید شده است که می تواند “هر صفحه نمایشی از محصولات اپل، من جمله شیشه با بافت نانو” را تمیز کند و هیچ خراشی روی صفحه ایجاد نکند و، شاید مهمتر از همه این باشد که لوگوی اپل را هم دارد. با قیمت 19 دلار، می‌توانستیم امیدوار باشیم که این تکه پارچه به شکل خود لوگو باشد!

لیستی از محصولات سازگار با دستمال ۱۹ دلاری

جالب است که صفحه توضیحات دستمال ۱۹ دلاری اپل حاوی لیستی از دستگاه های سازگار اپل است! بله، این تکه پارچه مخصوص پولیش به درد هر محصول اپلی که در حال حاضر موجود است می‌خورد. می توانید آیفون، ‌آیپد، اپل واچ و آیپاد شافل تان (۴ نسل) را با این تکه پارچه ۱۹ دلاری تمیز کنید!

توییتر (مثل همیشه) محل ابراز احساسات در مورد این محصول جدید شده است. یکی از کاربران در توییتی گفته است: “این تکه دستمال باید از تار و پود رویاهای ما بافته شده باشد!” کاربر دیگری نیز نوشته است: ” حالا که برای خریدن اولین مکم رقم اشک آور 3840 دلار را هزینه کرده ام، می توانم ۱۹ دلار دیگر هزینه و کنم و این تکه دستمال پولیش اپل را بخرم و آن را برای پاک کردن اشک‌ هایم استفاده کنم! ”

 

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان