جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
2 بازدید

یک مرد ویتنامی به دلیل انتشار ویروس کرونا به پنج سال زندان محکوم شد

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

به گزارش رسانه های دولتی، ویتنام روز دوشنبه یک مرد را به دلیل نقض قوانین سختگیرانه قرنطینه کووید -۱۹ و سرایت ویروس به دیگران به 5 سال زندان محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری دولتی ویتنام (VNA)، لو وان تری، 28 ساله، در یک محاکمه یک روزه به اتهام “انتشار بیماری های عفونی خطرناک” محکوم شد.

ویتنام به لطف آزمایشات جمعی هدفمند، محدودیت های شدید مرزها و قرنطینه سنگین، یکی از موفقیت ترین داستان های کروناویروس در جهان بوده است. اما گروه‌های جدیدی از عفونت‌ها از اواخر اپریل این رکورد را مخدوش کرده است.

این خبرگزاری گفت: “لو وان تری از شهر هوشی مین به کامائو بازگشت و مقررات قرنطینه 21 روزه را نقض کرد.”

“وی هشت نفر را آلوده کرد که یکی از آنها به دلیل ویروس پس از یک ماه جان باخت.”

تری در کامائو، در فرم اعلامیه سلامتی که در مورد سابقه سفر اخیر او پرسیده بود دروغ گفته بود و همچنین قوانین انزوا را رعایت نکرده بود.

مقامات محلی در آن زمان اجباری کرده بودند که هرکسی که از جاهای دیگر به کامائو سفر می کند باید  بلافاصله خود را به مدت 21 روز قرنطینه کند.

بعداً تست تری برای کووید مثبت اعلام شد و مشخص شد که این ویروس را به اعضای خانواده اش و همچنین کارکنان یک مرکز رفاهی که وی از آن بازدید کرده بود، انتقال داده است.

کا مائو، جنوبی ترین ولایت (استان) ویتنام، از زمان شروع همه گیری تنها 191 مورد ابتلا و دو مورد مرگ را گزارش کرده است که بسیار کمتر از نزدیک به 260،000 مورد و 10،685 مرگ در مرکز ویروس کرونای این کشور، شهر هوشی مین است.

ویتنام با بدتر شدن شیوع کووید – ۱۹ درگیر است به طوری که بیش از 536،000 نفر مبتلا شده و 13،385 تن جان باخته اند، ارقامی که غالبا مربوط به چند ماه گذشته هستند.

این کشور دو تن دیگر را به همین اتهام به حبس تعلیقی 18 ماهه و دو ساله محکوم کرده است.

 

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان