جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

سرنوشت تلخ؛ تیرباران 2 زن در بادغیس و بلخ توسط طالبان

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

مقام‌های محلی در ولایت بادغیس از تیرباران یک زن جوان در مسیر شاهراه هرات – بادغیس از سوی طالبان خبر داده است.

مونسه قادری، عضو شورای ولایتی بادغیس، به رسانه ها گفته است که این حادثه پس از چاشت سه شنبه (12 اسد) در نزدیکی شهر قلعه‌ی نو، مرکز بادغیس، رخ داده است.

این زن که کارمند دولت نبوده و با هیچ نهادی کار نمی‌کرده و تنها در دو کمپین محو پولیو شرکت داشته است در راه برگشت به بادغیس تیرباران شده است.

تیرباران یک دختر جوان در بلخ

در همین حال در خبر دیگر پولیس بلخ اعلام کرد که طالبان یک دختر جوان را در ولسوالی بلخ به خاطر نداشتن چادری تیرباران کرده‌اند.

عادل‌شاه عادل، سخنگوی پولیس بلخ، گفته است که این حادثه چاشت روز سه شنبه، در روستای سمرقندیان ولسوالی بلخ رخ داده است.

به گفته عادل، این دختر ۲۱ ساله به نام نازنین که به سمت مرکز ولسوالی بلخ در حرکت بوده، هنگام سوارشدن موتر از سوی فردی به نام «قاری لاله» از اعضای گروه طالبان از موتر پایین شده و سپس تیرباران شده است.

با این وجود ذبیح‌الله مجاهد، سخنگوی گروه طالبان، این خبر را تکذیب کرده است.

این در حالی است که در ماه های اخیر ولایت بلخ با درگیری شدیدی رو به رو بود و تا هنوز 7 ولسوالی این ولایت تحت کنترول طالبان است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان