جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

برگزاری مجلس مشورتی با بزرگان سیاسی و جهادی در ارگ؛ فرمانده لوای اول قول اردوی 207 ظفر کشته شد

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

ارگ ریاست جمهوری امروز از برگزاری مجلس مشورتی با بزرگان سیاسی و جهادی بخاطر قطع جنگ و رسیدن به صلح عادلانه در ارگ خبر داده است.

در این خبرنامه آمده است که قطع جنگ و رسیدن به صلح عادلانه و پایدار اولویت جمهوری اسلامی افغانستان بوده، و برای رسیدن به این مرام قربانی های زیادی را متقبل شده است. همچنان در ادامه تاکید شده که دفاع از مردم و تمامیت ارضی افغانستان نوامیس و نهاد های ملی، حقوق زنان از جمله مکلفیت های دولت است و از این ارزش ها دفاع می کنند.

در ادامه این خبرنامه آمده است که رهبران سیاسی و جهادی از دفاع مشروع نیروهای دفاعی و امنیتی و بسیج مردمی قدر دانی کردند و  تصریح نمودند که برای بسیج بیشتر مردم در دفاع از افغانستان تلاش خواهند کرد.

همزمان با این فرمانده لوای یکم قول اردوی 207 ظفر در درگیری با طالبان توسط این گروه کشته شد.

مقامات محلی در ولایت هرات تایید کردند که عبدالحمید حمیدی فرمانده لوای یکم قول اردوی 207 ظفر توسط شورشیان طالبان کشته شد.

بنا به گفته عبدالصبور قانع والی هرات عبدالحمید حمیدی روز جمعه در درگیری مستقیم در منطقه پشتون پل ولسوالی گذره توسط طالبان اسیر شد. به گفته قانع، طالبان پس از گرفتن این فرمانده ارتش، او را “وحشیانه” در ولسوالی گذره به قتل رساندند.

وی کشته شدن اسرای جنگی توسط این گروه را جنایت جنگی خواند و افزود که طالبان هرگز از قوانین جنگ اطاعت نکرده‌اند. طالبان نیز کشتن فرمانده لوای یکم قول اردوی 207 ظفر توسط جنگجویان خود را تایید کرده‌اند. هرچند، این گروه می‌گوید فرمانده ارتش در یکی از حملات جنگجویانش کشته شد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان