جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

درخواست کار سال ۱۹۷۳ استیو جابز به حراج گذاشته شد!

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

این، واقعیت مسلم این دنیاست که غالب آدم‌های موفق و متفاوت، کسانی که گام‌هایی عظیم خواه برای خود و خواه برای علم و بشریت داشته اند، از یک نقطه صفر یا هیچ کارشان را شروع کرده‌اند. آنها با عملکرد خود، شکست را نه در زمین خوردن که در بلند نشدن دوباره و تلاش نکردن دوباره توصیف کرده‌اند. استیو جابز یکی از تاثیرگذارترین انسان ‌های چند دهه اخیر بوده است.

درخواست کار دست نویس بنیانگذار اپل، استیو جابز، که در سال 1973 ارسال کرده بود بار دیگر به حراج گذاشته شد. اما این بار می‌توانید پیشنهاد خرید سند اصلی یا نسخه NFT را بدهید.

درخواست کار دست نویس بنیانگذار اپل، استیو جابز، که در سال 1973 ارسال کرده بود بار دیگر به حراج گذاشته شد.
درخواست کار دست نویس بنیانگذار اپل، استیو جابز، که در سال 1973 ارسال کرده بود بار دیگر به حراج گذاشته شد.

این درخواست کار یک صفحه ای توسط جابز پس از انصراف از کالج رید و سه سال قبل از تأسیس اپل ایجاد شده است. درخواست کار استیو جابز موقعیت شغلی یا شرکت را ذکر نمی‌کند اما می‌گوید که او علاقه مند به سمت تکنسین الکترونیک یا طراحی است. مهارت‌های او شامل تجربه کار با کامپیوتر و ماشین حساب بود. جابز در سال 1976 همراه با استیو وازنیک بنیانگذار اپل شد.

وب سایت حراجی می‌گوید نسخه اصلی و یک نسخه دیجیتالی را برای فروش دارد و می‌خواهد ببیند که کدام یک ارزش بیشتری دارد. از صبح پنجشنبه، نسخه فیزیکی دارای یک پیشنهاد به ارزش 1000 دالر است در حالی که NFT دارای بالاترین پیشنهاد به ارزش 545.93 دلار بود ه است. این در خواست کار آخرین بار در ماه مارچ به مبلغ با بیش از 222،000 دالر به فروش رسید.

این کاغذ دست نویس از سال 2017 تاکنون سه بار به حراج گذاشته شده است،  و ارزش آن در این مدت 1200 درصد افزایش یافته است، روندی که نشان می دهد جذابیت این کالا نزد مردم چقدر بالاست.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان