جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
2 بازدید

توییتر به طور آزمایشی دکمه دیسلایک یا رای منفی را برای کاربران فعال می‌کند

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

توییتر سرانجام تست دکمه دیسلایک را آغاز کرده است، اما این دکمه شباهتی با دکمه دیسلایک که در YouTube می‌بینید، ندارد. این سایت میکروبلاگینگ فاش کرد که کاربران iOS اکنون گزینه‌های جدید رای مثبت و منفی را زیر یک توییت مشاهده خواهند کرد. با این حال، این شرکت می‌گوید که رأی‌های منفی به صورت عمومی‌ نشان داده نمی‌شوند، فقط کاربری که این توییت را پست کرده است می‌تواند آن را ببیند. از طرف دیگر رای مثبت به عنوان لایک ظاهر می‌شود.

کیوان بیک پور، مدیر محصول توییتر سال گذشته فاش کرده بود که ممکن است توییتر یک دکمه دیسلایک یا رای منفی ایجاد کند و این اپلیکیشن از قبل آزمایش این ویژگی را آغاز کرده است. توییتر از طریق توییت منتشر شده از حساب رسمی ‌خود، در مورد این ویژگی جدید اطلاع داد.

“برخی از شما در iOS ممکن است گزینه‌های متفاوتی را برای رای مثبت یا منفی دادن به پاسخ‌ها مشاهده کنید. رأی منفی یا دیسلایک شما عمومی ‌نیست، در حالی که رأی مثبت صورت لایک نشان داده می‌شود “.

توجه به این نکته مهم است که رأی‌های منفی فقط به پاسخ‌های یک توییت محدود می‌شوند، نه توییت اصلی. توییتر خاطرنشان کرد که رأی‌های منفی برای کسی قابل مشاهده است که این توئیت را پست کرده است و آرا ترتیب پاسخ‌های آمده برای آن توییت را تغییر نمی‌دهد، روندی که در پلت‌فرم‌های دیگر از جمله Quora و Reddit اتفاق می‌افتد.

توییتر همچنین گفت که این ویژگی در حال حاضر فقط در مرحله آزمایش قرار دارد، و توییتر هنوز آن را نهایی نکرده است. توییتر روشن کرد که این یک دکمه دوست نداشتن نیست.

در حال حاضر فقط یوتیوب دارای یک دکمه دیسلایک است که تعداد لایک و دیسلایک را در یک ویدیو نشان می‌دهد در حالی که پلتفرم‌هایی مانند Reddit و Quora دارای دکمه‌های رأی منفی و رأی مثبت هستند. هیچ اپلیکیشن رسانه‌های اجتماعی دیگری از جمله فیس بوک یا اینستاگرام ایده افزودن دکمه دیسلایک را بررسی نکرده‌اند. در حالی که دکمه دیسلایک یا دوست نداشتن YouTube برای همه قابل مشاهده است، توییتر نمی‌خواهد رأی‌های منفی را نشان دهد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان