جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

پلیس اسلام آباد: تحقیقات تقریبا کامل شده‌ است؛ هیچ شواهدی از آدم ربایی یافت نشد

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

کابل: سلسله علی خیل، دختر نجیب الله علی خیل سفیر افغانستان در پاکستان، شکایتی را مبنی بر ربوده شدن و سپس شکنجه شدن در اسلام آباد تنظیم کرده بود اما پلیس در پایتخت پاکستان اعلام کرد که هیچ مدرکی دال بر اینکه این حادثه یک آدم ربایی بوده، پیدا نکرده است.

قاضی جمیلور رحمان، فرمانده پلیس اسلام آباد، گفت: “تحقیقات ما تقریباً کامل شده است اما شواهد و مدارک یافت شده نشان نمی‌دهد که با سلسله بدرفتاری شده باشد.”

روز دوشنبه، محمود قریشی، وزیر امور خارجه پاکستان، موئید یوسف، مشاور امنیت ملی، و بازرس کل پلیس اسلام آباد اطلاعات به دست آمده را مختصرا به رسانه‌ها ارائه دادند و ظاهراً ادعای ربوده شدن دختر نماینده افغانستان را رد کردند. قاضی جمیلور رحمان در مورد تحقیقات خود گفت که سلسله علی خیل چهار تاکسی را به مقصدهای مختلف در اسلام آباد تغییر داده و در هنگام رفت و آمد تنها بوده است. وی همچنین گفت که سلسله در مدت زمانی که در تاکسی بوده است از اینترنت استفاده می‌کرده و در نهایت در محلی که سفارت افغانستان واقع شده، پیاده شده است.

پیش از این وزیر داخله پاکستان نیز ادعای ربوده شدن دختر سفیر پاکستان را رد کرده بود اما حنیف اتمر، وزیر امور خارجه افغانستان، در تماسی تلفنی با همتای پاکستانی خود اظهارات وزیر داخله پاکستان را غیرحرفه ای و زودرس خوانده بود و مدعی شده بود که این اظهارات منجر به آسیب دیدن روابط دوجانبه این دو کشور خواهد شد.

در همین حال بدنبال ربوده شدن و شکنجه دختر سفیر افغانستان در پاکستان روابط دو کشور به صورت گسترده متاثر شده است. پس از آن که افغانستان سفیر و دیپلمات های این کشور را تا زمانی که امنیت آن ها تامین شود از اسلام آباد فراخواند پاکستان نیز سفیر خود در کابل را برای رایزنی در مورد این حادثه فراخوانده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان