جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
14 بازدید

هالو اپ (HalloApp) شبکه اجتماعی جالب و جدیدی که کارمندان واتس اپ ساخته اند

هالو اپ HalloApp
خواندن 2 دقیقه
0
(0)

در زمانی که دسترسی گسترده به شبکه‌های اجتماعی امری عادی است، داشتن یک شبکه اجتماعی خصوصی برخلاف آنچه مردم می‌خواهند به نظر برسد. و با این حال، دو نفر از کارمندان سابق واتس اپ کار خود را آغاز کرده اند و یک شبکه اجتماعی خصوصی به نام هالو اپ HalloApp را راه اندازی کرده‌اند.
هالو اپ اکنون برای بارگیری و نصب در دستگاه‌های iOS و اندروید در دسترس است. از برداشت‌های اولیه، به نظر می‌رسد ترکیبی از برنامه Path که در حال حاضر منسوخ شده و واتس اپ است – هالو اپ از قسمت “شبکه اجتماعی خصوصی” اپلیکیشن Path الهام گرفته و از واتس اپ، در مورد اضافه کردن دوستان و گپ زدن با آنها (تنها راهی که می‌توانید افراد را پیدا کنید داشتن شماره تلفن آنها است) الهام گرفته است.

پیام رسان هالو اپ HalloApp

به عنوان یک مزیت اضافی، ایناپلیکیشن هیچ تبلیغی ندارد و همه پیام‌ها به طور پیش فرض رمزگذاری شده اند.
دو کارمند سازنده این اپلکیشن جدید، نیجرا آرورا و مایکل دونوهو هستند. آرورا و دونوهو هر دو قبل و بعد از خریده شدن واتس اپ توسط فیس بوک با آن بودند. در حالی که آرورا تا سال 2018 در این شرکت بود، دونوهو سال 2019 این شرکت را ترک کرد.
آرورا می‌گوید، رسانه‌های اجتماعی به یک “بازار دیجیتال” تبدیل شده اند.

هالو اپ

فیدهای رسانه‌های اجتماعی ما الگوریتم محور شده اند – این مربوط به توییتر، فیس بوک و اینستاگرام است، اما بیشتر برای دو مورد اخیر، زیرا توییتر گزینه‌ای برای تغییر به یک جدول زمانی را می‌دهد. حتی ویدیوهای پیشنهادی YouTube نیز توسط الگوریتم‌ها تنظیم می‌شوند.

آرورا در یک پست وبلاگی و با برجسته ساختن مشکلات فیدهای الگوریتم محور گفت:
“در جایی که امیدوار بودید گفتگوی معناداری داشته باشید. خود را گیر افتاده در سوراخ اعلان های قرمز چشمک زن و فیدهای الگوریتمی محتوای بی معنا می‌بینید.”

آشنایی با این اپلیکشن

این اپلیکیشن بسیار ساده است و سه تب (برگه) دارد: هوم فید، گروه‌ها و گپ‌ها.
هوم فید جایی است که پست‌های دوستان و خانواده شما نشان داده می‌شود. و در واقع شکل ساده شده‌ای از اینستاگرام است. آرورا آن را چنین توصیف می‌کند:
“نه تبلیغات، نه ربات، نه لایک، نه ترول، نه دنبال کننده (فالوئر)، نه الگوریتم و نه فیلتر عکس وجود ندارد.
وی همچنین ادامه می‌دهد تا توضیح دهد که این شرکت در نهایت با هزینه‌ای اندک ویژگی‌های اضافی را در برنامه ارائه خواهد کرد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان