جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

بیش از 1 هزار مورد مثبت کرونا در 24 ساعت گذشته ثبت شد 

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

وزارت صحت عامه روز پنج‌شنبه از ثبت 1198 مورد مثبت ویروس کرونا در 24 ساعت گذشته خبر داد.

این وزارت همچنین گزارش داد که طی 24 ساعت گذشته 89 مورد مرگ ناشی از کووید-۱۹ و 1613 مورد بهبودی به ثبت رسیده است.

در حال حاضر  تعداد کل موارد مثبت کرونا به 139 هزار و51 نفر رسیده و  مجموع فوتی ها نیز 6 هزار و 72 نفر گزارش شده است.

وزارت صحت عامه از شهروندان افغانستان خواسته است برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا توصیه‌های صحی را دنبال کنند.

در همین حال، محمد شفیق میرزازاده، معین پالسی و پلان وزارت صحت عامه، از طریق ویدیو کنفرانس با روسای صحت ولایات و نمایندگان مراکز خدمات صحی در مورد روند تسریع و اجرای واکسیناسیون کرونا صحبت کرد.

در این جلسه معاون وزیر با تشکر و قدردانی از کارکنان صحی که در سخت ترین روزها در خدمت هموطنان خود هستند، از مقامات صحی خواست تا از وزارت صحت بخواهند روند اجرای واکسن کرونا ویروس را تسریع کرده و از ضایع شدن واکسن‌ها جلوگیری کند.

علاوه بر این، میرزازاده در مورد رفع نیاز ولایات به واکسن کرونا، ادامه دادن روند واکسیناسیون روزمره به طور معمول، محروم نکردن زنان از روند اجرای واکسن، و ایجاد کمیته های نظارت در مرکز و ولایات صحبت کرد.

از سوی دیگر، روسای صحت عامه ولایات و نمایندگان مراکز صحی نیز ایده ها و پیشنهادات خود را در موارد ذکر شده ارائه داده و قول همکاری بیشتر را تحت هدایت وزارت صحت عامه دادند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان