در هر رابطه ای که هستید، این ۷ فکر را برای خودتان نگه دارید!

توسطتحریریه خبرنامه

تیر ۸, ۱۴۰۰ به روز رسانی : تیر ۸, ۱۴۰۰

در میان گذاشتن تمام افکار و احساسات‌تان با شریک عاطفی که دارید بسیار اهمیت دارد. با این حال افکاری نیز هستند که می‌توانند به رابطه شما آسیب بزنند. برخلاف باور عموم، شما مجازید برخی افکار به خصوص را نزد خود نگه دارید. اشکالی ندارد، ممکن است دلایل خودتان را برای این کار داشته باشید. در ادامه به توضیح ۷ فکری می‌پردازیم که در یک رابطه باید برای خودتان نگه دارید.

۱. تناقضاتی که برایتان آزاردهنده است

شاید کارهای کوچکی که شریک‌تان در طول روز انجام می‌دهد برایتان آزاردهنده باشد. با این حال اگر خوشحال هستید و رابطه‌تان قوی است، تمرکز بر آن موارد کوچک ارزشی ندارد. به جای آن‌که به شریک‌تان آسیب بزنید یا حس امنیت را از او بگیرید، این راز را نزد خود نگهدارید.

۲. احساسات باقیمانده برای شریک عاطفی سابقتان

احتمال آن‌که هنوز احساسات‌تان از رابطه قبلی التیام نیافته باشد همیشه وجود دارد. یا گاهی ممکن است کنجکاو شوید شریک سابق‌تان چه کار می‌کند. به جای صحبت در این باره با شریک فعلی خود، دوستان صمیمی گزینه بهتری هستند. چرا که آن‌ها می‌توانند نگاهی کلی به این مسئله داشته باشند و شما را درک کنند.

۳. احساسات شما نسبت به خانواده او

 تا زمانی که و مگر آن‌که خانواده وی نوعی موقعیت مسموم ایجاد کند، نیازی نیست مسائل جزئی را که در مورد عزیزانِ شریک‌تان دوست ندارید با او در میان بگذارید. می‌توانید در این باره شوخی کنید و با هم بخندید اما هیچ چیز توهین‌کننده‌ای نگویید.

۴. به نظرتان دوست جذابی دارد

اگرچه جذاب به نظر رسیدن شخص دیگر مسئله‌ای طبیعی است، اما حرف زدن از جذابیت یک دوست احتمالاً تنها منجر به جریحه‌دار شدن احساسات، حسادت، عدم امنیت، و معذب بودن می‌شود. مادامی که فقط در حد فکر است، بهتر است آن را نزد خود نگهدارید.

۵. تردیدهایی که در مورد رابطه‌تان دارید

هیچ وقت تردیدهای خود در مورد رابطه‌تان را به زبان نیاورید مگر آن‌که واقعا قصد جدی در این باره داشته باشید. قبل از در میان گذاشتن این افکار با شریک خود،‌ مدتی در موردشان تأمل کنید.

۶. احساس‌تان در مورد اهداف او

وقتی زندگی‌تان را با کسی سهیم می‌شوید، باید در مورد برنامه‌های خود برای آینده نیز صحبت کنید، از جمله اهداف‌تان و چگونه اثرگذاری آن‌ها بر زندگی مشترک شما. با این حال حرکت به سوی اهداف یک فرد مسئله‌ای شخصی و معمولاً یک ماجراجویی آسیب‌پذیر است. شما می‌توانید حمایتگر باشید و به این پروسه شخصی احترام بگذارید.

۷. چیزهایی درمورد روابط قبلی که دلتان برایشان تنگ شده است

اگرچه کاملا طبیعی است و نشان دهنده هیچ گونه نارضایتی از شریک فعلی‌تان نمی‌باشد، اما نباید آن‌ها را به زبان بیاورید. به جای این کار سعی کنید راهی برای گنجاندن این چیزها در زندگی فعلی‌تان پیدا کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *