لاغری به سبک جدید: این ابزار جدید کاهش وزن از زیاد باز شدن دهان جلوگیری می‌کند!

توسطتحریریه خبرنامه

تیر ۸, ۱۴۰۰ به روز رسانی : تیر ۸, ۱۴۰۰

ابزاری جدیدی برای کاهش وزن که از آهن ربا (مگنت) برای جلوگیری از زیاد باز کردن دهان استفاده می‌کند، توسط دانشمندان برای مقابله با چاقی ساخته شده است.

این دستگاه که توسط متخصصان پزشکی از دانشگاه اوتاگو در نیوزیلند و دانشمندان از لیدز در انگلیس ساخته شده است، توسط دندانپزشکان نصب می‌شود و از اجزای مغناطیسی با پیچ و مهره استفاده می‌کند.

با این حال، این ابزار جدید در فضای آنلاین مورد انتقاد قرار گرفته است، زیرا مردم آن را به دستگاه شکنجه قرون وسطایی تشبیه می‌کنند!

دانشگاه اوتاگو در توئیتر خود اعلام کرد که این “اولین” دستگاه کاهش وزن “برای کمک به مبارزه با اپیدمی جهانی چاقی است: دستگاهی که داخل دهان فرد قرار گرفته و او را به رژیم غذایی مایع محدود می‌کند.”

این دستگاه که «کنترل رژیم دنتال السیم» نام دارد، به کاربران خود اجازه می‌دهد دهان خود را به عرض ۲ میلی متر باز کنند. این ابزار جدید لاغری در ابتدا به مدت دو هفته روی هفت زن چاق سالم در نیوزیلند آزمایش شد و رژیم غذایی مایع کم کالری به آنها داده شد.

مطلب مرتبط: رژیم لاغری ارتشی؛ کاهش وزن ۵ کیلو در هفته (همراه با یک نمونه برنامه غذایی)

مقاله منتشر شده در مجله دندانپزشکی انگلیس گزارش داد که این گروه از زنان مقدار متوسط ​​6.36 کیلوگرم – حدود 5.1 درصد از وزن بدن خود را از دست دادند.

اما شرکت کنندگان شکایت داشتند که استفاده از این دستگاه سخت است و باعث ناراحتی در صحبت کردن آنها می‌شود. آنها گفتند که احساس تنش دارند و “به طور کلی احساس خوبی ندارند”.

یک شرکت کننده از قوانین پیروی نکرده و در عوض مواد غذایی را که نباید می‌خورد، مانند شکلات، با ذوب کردن مصرف کرد.

پروفسور پل برونتون از دانشگاه اوتاگو گفت: اصلی‌ترین مانعی که جلوی کاهش وزن را می گیرد “پیروی از قانون” است. وی گفت که این ابزار به ایجاد عادت‌های جدید کمک می‌کند و سبب می‌شود که فرد در مسیر کاهش وزن قرار بگیرد “.

وی گفت: “این ابزار یک گزینه غیر تهاجمی، اقتصادی و جذاب به جای روشهای جراحی است.”

کنترل رژیم دنتال اسلیم با انتقادات آنلاین روبرو شده است، افرادی در توییتر گفته اند: “برای رژیم غذایی مایع نیازی به شکنجه شدن ندارید.”

 

بنا به گزارش دانشگاه اوتاگو: “برای شفاف کردن کاربرد این دستگاه باید بگوییم که به عنوان یک ابزار کاهش وزن سریع یا طولانی مدت در نظر گرفته نشده است. بلکه هدف آن کمک به افرادی است که باید تحت عمل جراحی قرار بگیرند و تا زمانی که وزن کم نکنند نمی‌توانند جراحی کنند. ”

تیم تحقیقاتی این محصول شامل داکتر جاناتان بودانسکی از لیدز و داکتر ریچارد هال از مشاوره RMH در لیدز بودند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *