جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

آمر حوزه امنیتی در شهر غزنی در میان ۴ پلیس کشته شده در انفجار ماین

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

منابع محلی در ولایت غزنی تایید کردند که یونس رمضانی، آمر حوزه ششم امنیتی پلیس غزنی و سه پلیس دیگر در انفجار بمب کنار جاده‌ای در این شهر کشته شدند.

فاطمه رحیمی، عضو شورای ولایتی غزنی، گفت که این حادثه عصر روز یکشنبه در منطقه بکول از شهر غزنی رخ داد.

رحیمی افزود که سه پلیس دیگر نیز در این انفجار زخمی شدند و این حادثه پس از برخورد موتر حمل و نقل مقامات با ماین کنار جاده‌ای هنگام گشت زنی ایجاد شد.

عضو شورای ولایتی غزنی تأکید کرد که ماین توسط طالبان کاشته شده است. طالبان هنوز در این مورد توضیحی نداده‌اند.

در همین حال، منابع امنیتی در ولایت خوست گفتند که یک وسیله نقلیه پر از مواد منفجره قبل از رسیدن به هدف در ولسوالی نادرشاه کوت این ولایت کشف و خنثی شد. عادل حیدر، سخنگوی پلیس خوست، گفت که این وسیله نقلیه که حدود سه تن مواد منفجره را با خود حمل می‌کرد، حدود ساعت 7 عصر روز یکشنبه در منطقه “اسپین غر” کشف شد.

حیدر همچنین گفت که شورشیان می‌خواستند مواد منفجره جاسازی شده در این وسیله نقلیه را در مناطق شلوغ خوست منفجر کنند. به گفته او، فردی که باشنده ولایت لوگر است، در رابطه با این مسله دستگیر شده و تحقیقات در این زمینه جریان دارد.

حتی پلیس بامیان گفت که حملات گروهی از شورشیان طالبان به پاسگاه‌های دهان سیغان در ولسوالی سیغان این ولایت با مقاومت شدید پلیس و نیروهای امنیت ملی روبرو شده است.

مطابق با بیانیه پلیس بامیان این حملات از حدود ساعت ۱۰ شام روز یکشنبه آغاز و تا ساعت ۳ بامداد روز دوشنبه ادامه داشت. بر اساس این بیانیه، طالبان متحمل تلفات سنگینی شده اند.

فرماندهی پلیس بامیان در ادامه گفت که در جریان درگیری‌ها به نیروهای امنیتی آسیبی نرسیده است. طالبان هنوز در این مورد توضیحی نداده‌اند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان