جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
7 بازدید

خسارت ۴ میلیارد دالری کوکا کولا به خاطر یک حرکت ساده کریستیانو رونالدو!

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

کنار زدن دو بوتل کوکاکولا توسط کریستیانو رونالدو در جریان یک کنفرانس مطبوعاتی با سقوط 4 میلیارد دالری قیمت سهام این غول نوشیدنی جهان همراه شده است.

این کاپیتان پرتغالی یک فرد متعصب مشهور در زمینه سلامتی است و به وضوح نظر خود را در مورد نوشابه گازدار مطرح کرد. این فوتبالیست 36 ساله در مقدمه بازی گروه F کشورش مقابل مجارستان، روز دوشنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی در بوداپست بطری‌های کوکاکولا را از خودش دور کرد و کنار زد.

رونالدو قبل از اینکه به پرتغالی بگوید: “آگوا!” به معنای آب، بطری آب را بالا نگه داشت و اینطور به نظر می رسید مردم را ترغیب می کند به جای کوکا کولا آب را انتخاب کنند.

قیمت سهام کوکاکولا تقریباً بلافاصله پس از حرکات رونالدو با افت 1.6٪ از 56.10 دالر به 55.22 دالر رسید. ارزش بازار کوکاکولا از 242 میلیارد دالر به 238 میلیارد دالر رسید – و این یعنی یک افت 4 میلیارد دالری.

کوکا کولا، یکی از حامیان مالی رسمی یورو 2020، روز سه شنبه طی بیانیه ای پاسخ داد که “همه آدم‌ها با “سلیقه و نیاز” متفاوت حق انتخاب نوشیدنی خود را دارند”.

سخنگوی یورو (جام ملت های اروپا) گفت: “هنگام ورود به کنفرانس های مطبوعاتی ما، به همراه کوکا کولا و کوکاکولا بدون قند، آب هم به بازیکنان تعارف می شود.”

رونالدو یک غول فرهنگ عامه است و تقریباً 300 میلیون فالوور در اینستاگرام خود دارد!

روز سه شنبه، او در پیروزی 3-0 پرتغال برابر مجارستان دو گل به ثمر رساند – و به این ترتیب از میشل پلاتینی فرانسوی، به عنوان گلزن رکوردار در فینال مسابقات قهرمانی اروپا با 11 گل پیشی گرفت.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان