جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
2 بازدید

یک متخصص آلمانی می گوید، کووید تا زمستان به یک اپیدمی فصلی تبدیل می‌شود

خواندن 3 دقیقه
0
(0)

بنا به گفته یک ویروس شناس برجسته آلمانی‌، همه‌گیری کووید-۱۹ احتمالاً  تا خزان یا زمستان به یک اپیدمی تبدیل خواهد شد که انتظار می‌رود هر ساله عود کند اما توسط تکرار واکسن کنترل شود.

کریستین دراستن گفته که او معتقد است شمار موارد ویروس کرونا بعد از تابستان افزایش می‌یابد اما این بیماری قابل کنترل است. وی گفت، در حالی که این افزایش به عنوان “موج چهارم” توصیف می‌شود، به احتمال زیاد این آغاز یک “مرحله جدید، همه گیری بومی” یا “یک اپیدمی فصلی” است که برای چندین سال تکرار می‌شود اما می‌تواند توسط شارژ واکسن تحت کنترل بماند.

دراستن، رئیس ویروس شناسی در شفاخانه دانشگاه برلین، گفت که علیرغم نشانه های واضح مبنی بر اینکه ویروس به طور فزاینده ای تحت کنترل قرار می‌گیرد، اما این خطر وجود دارد که این کنترل توسط افرادی که دوز دوم واکسن‌شان را نمی‌زنند یا معتقدند که دیگر واکسن لازم نیست، تضعیف ‌شود.

به گفته دراستن: “در حال حاضر ما در مرحله گذار هستیم. هدف بعدی که ما باید به عنوان یک جامعه مد نظر داشته باشیم این است که 80٪ از افراد بالغ واکسینه شوند.”

آلمان در حال دور شدن از موج سوم ویروس و محدودیت‌های اعمال شده است. در آخرین رفع محدودیت‌ها، روز چهارشنبه مکاتب در برلین برای اولین بار کلاس‌های تقسیم شده یا تدریس نیمه وقت به دوره عادی تغییر یافتند. روزانه به طور متوسط ​​800000 تا 1.2 میلیون دوز واکسن تجویز می‌شود.

دراستن گفت: موضوعات اصلی مورد بحث در ماه‌های آینده واکسیناسیون کودکان و ارزیابی سرعت از دست دادن ایمنی افراد واکسینه شده خواهد بود.

وی ادامه داد: “احتمالاً افراد مسن كه به هر حال واكنش شدیدی نسبت به واكسن نشان نمی‌دهند، پس از نیم یا یك سال مصونیت خود را به طور کامل از دست خواهد داد، در حالی كه جوانان احتمالاً چنین چیزی را تجربه نمی‌کنند” .

به گفته دراستن بزرگترین نگرانی موجود در آلمان عدم تمایل مردم این کشور برای واکسیناسیون است و وی گفت که باید تلاش‌های جدیدی برای ایجاد انگیزه در مردم انجام شود.

“ما برخی از گروه ها را داریم که هنوز واکسینه نشده‌اند، کسانی را داریم که یک بار واکسینه شده‌اند و سپس انگیزه برای دریافت دوز دوم را از دست داده اند، ما بچه‌ها را داریم.” وی گفت که انتظار دارد این روند منجر به شیوع محلی شود، اما “دیگر” به موج همه گیری نرسد “.

در زمستان آینده افزایش قابل انتظار موارد مبتلا، به ویژه با از بین رفتن مزیت “اثر تابستانی”، ” به عنوان اولین اثر بومی و طبیعی زمستان تعبیر خواهد شد”. کووید-۱۹ مانند انواع ویروس کرونا که تثبیت شده‌تر هستند و علائم مشابه سرماخوردگی را ایجاد می‌کنند، رفتار خواهد کرد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان