جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 5 دقیقه
3.5
(103)

با وجود آن‌که همه زنان زیبا هستند و زیبایی حقیقی از درون آدم‌ها نشأت می‌گیرد، اما زیبایی فیزیکی زنان برخی کشورها زبانزد خاص و عام است. در ادامه به معرفی این کشورها می‌پردازیم.

ترکیه

زیباترین زنان جهان

محال است فهرستی از زیباترین زنان جهان ببینید و نام ترکیه در آن غایب باشد. این کشور که با پیوند قوی که با فرهنگ‌های تاریخی گوناگون و امپراطوری‌های باستان دارد، زنانی حقیقتاً فوتوژنیک با زیبایی طبیعی و بی‌نقص دارد. زنان ترک به خاطر وقار و شکوه بسیار رفتارشان شناخته می‌شوند. اگر در این باره تردید دارید سریال‌های آبکی ترکی را تماشا کنید.

برزیل

زیباترین زنان جهان

برزیل به خاطر ویژگی‌های جغرافیایی منحصر به فرد، طبیعت چشم‌نواز، جذابیت تاریخی غنی و فرهنگ زیبا شناخته می‌شود. و زنان برزیلی با زیبایی خیره‌کننده خود، به خوش‌مشرب بودن و آگاهی از سنت‌ها معروف هستند. آن‌ها به خوبی می‌دانند چگونه رفتار کنند و در تمام رویدادهای برگزار شده در این کشور نقش کلیدی دارند.

فرانسه

زیباترین زنان جهان

فرانسه با شهرهای قدیمی زیبا، روستاهای چشم‌نواز دامنه آلپ و سواحل مدیترانه‌ای باشکوه، برخی از زیباترین زنان جهان را در خود جای داده است. زنان فرانسوی به خاطر نگرش اجتماعی، سرزندگی، حس و حال دوستانه و استایل بی‌نظیر و خاصشان معروف هستند. این زنان نه تنها پیچیده بلکه دارای شخصیت‌های خارق‌العاده هستند.

روسیه

زیباترین زنان جهان

بزرگ‌ترین کشور جهان دارای برخی از زیباترین مناظر آن نیز هست. از جنگل‌های توندرا گرفته تا سواحل نیمه گرمسیری. درست مثل زیبایی‌های طبیعیش، زنان روس نیز به زیبایی غیرقابل انکار خود در دنیا معروف هستند. از بازیکنان تنیس و ژیمناست‌ها گرفته تا مدل‌ها و بازیگرانی که با چشمان آبی و اندام بی‌نقص خود همه را مسحور می‌کنند.

ایتالیا

زیباترین زنان جهان

ایتالیا دارای فرهنگی زیبا، غذاهای خوشمزه و صنعت گردشگری غنی است. دختران ایتالیایی به خاطر کاریزما و جذابیت مدیترانه‌ای خود و خوش‌لباس بودن معروف هستند.

هند

زیباترین زنان جهان

هندوستان سرزمین رنگ و تنوع است و از جذابیت‌های بسیاری برخوردار است. زنان هندی با رنگ پوست تیره خیره‌کننده خود در دنیا به زیبایی اسرارآمیزشان معروفند. موهای بلند و چشمان تیره زیبایی شرقی‌شان را دوچندان کرده است.

اوکراین

زیباترین زنان جهان

این کشور اب کلیساهای ارتدکس، خط ساحلی دریای سیاه، و کوهستان‌های سرسبز، زنان بسیار زیبایی نیز دارد. زنان اوکراینی با موهای طلایی و پوست بلورینشان ترکیب بی‌نقصی از ملاحت و احساسات هستند.

ونزوئلا

ونزوئلا در آمریکای جنوبی قرار دارد و مقصد خارق‌العاده‌ای برای بسیاری از گردشگران است. این سرزمین زنان دلربایی نیز دارد که در تعدادی از مسابقات زیبایی بین‌المللی پیروز شده‌اند. زنان ونزوئلا اندام بی‌نقص و چهره‌ای جذاب دارند.

انگلستان

زیباترین زنان جهان

این کشور زادگاه شکسپیر و آمیزه‌ای از فرهنگ‌های زیبا است. زنان بریتانیایی ترکیبی از فرهنگ‌های گوناگون با رنگ پوست‌های مختلف هستند. این زنان پیچیده، تحصیل‌کرده، و با وقار هستند.

کانادا

زنان کانادایی معمولاً دارای قد بالاتر از حد متوسط هستند که باعث می‌شود لاغر به نظر برسند. ساختار استخوان‌های صورت آن‌ها به طور طبیعی کانتور شده است.

زیباترین زنان جهان

ایالات متحده

زیباترین زنان جهان

هرچیزی درباره آمریکا خارق‌العاده است و زنان آن نیز از این قاعده مستثنی نیستند. آن‌ها شاد، مستقل، و باوقار هستند. در شهرهای مختلف آمریکا با زنان زیبای بسیاری برخورد می‌کنید که از پیشرفت‌های اجتماعی و فناوری‌های روز مطلع هستند.

سوئد

زیباترین زنان جهان

این کشور اسکاندیناویایی به جنگل‌های رویایی، جزایر ساحلی، دریاچه‌های زلال و کوهستان‌های یخی معروف است. سوئد زادگاه زنان بسیار زیبایی است که با وقار، جذابیت و چشمان آبی و عمیق خود هرکسی را مسحور می‌کنند. آن‌ها به پوست سفید، لب‌های زیبا و اندام کشیده خود معروف هستند. با وجود سطح بالای آکادمیک در این کشور بعید است با بانویی بی‌دانش در این کشور رو به رو شوید.

افغانستان

زیباترین زنان جهان

زنان این کشور در تاریخ بی‌رحم و فرساینده آن درد و سرکوب و خشونت زیادی را متحمل شده‌اند. با این حال همچنان در زمره زیباترین زنان جهان هستند. بسیاری از این زنان زیبا با خروج از افغانستان به بازیگران، مدل‌ها و برندگان مسابقات زیبایی تبدیل شده‌اند.

کلمبیا

زیباترین زنان جهان

اصالت کلمبیا ترکیبی از ملت‌ها و تبارهای گوناگون است. در اینجا می‌توانید زنان زیبایی با پوست سفید و چشمان آبی یا پوست برنز و چشمان قهوه‌ای ببینید. این زنان نه تنها ملیح بلکه بسیار جذاب و خوش‌لباس هستند.

آرژانتین

زیباترین زنان جهان

زنان آرژانتینی با داشتن جادوی نژاد لاتین و لباس‌های زیبای در میان زیباترین زنان جهان جای می‌گیرند. آن‌ها از نوادگان اصلی اروپاییان هستند و به اندام زیبایشان معروفند. بعلاوه با داشتن ژن‌های مدیترانه‌ای و رژیم غذایی سالم مدت‌ها روی فرم هستند.

بلغارستان

زیباترین زنان جهان

شاید چیز زیادی از بلغارستان نشنیده باشید اما این کشور علاوه بر جذابیت‌های گردشگری همچون سواحل زیبا و پیست‌های اسکی، زنان بسیار زیبایی نیز دارد. این زنان معمولا قد بلند، با پوست روشن و موهای تیره و چشمان رنگی هستند که آن‌ها را مسحورکننده می‌سازد.

پاکستان

زیباترین زنان جهان

پاکستان که بیشتر به خاطر مناقشات سیاسی شناخته می‌شود، جذابیت‌های توریستی بسیاری را نیز در خود جای داده است. علاوه بر آن، زنان پاکستانی هم از زیبایی خارق‌العاده‌ای برخوردارند. آن‌ها با پوستی مرمرین، موهای بلند تیره و شخصیت اسرارآمیز خود به زیبایی معروفند.

فیلیپین

زیباترین زنان جهان

زنان فیلیپینی با خصوصیات چهره ظریف و جذاب همواره در میان زیباترین زنان جهان قرار می‌گیرند. آن‌ها ملیح، خوشگذران و بسیار جذاب هستند. همچنین بارها برنده مسابقات زیبایی شده‌اند.

دانمارک

زیباترین زنان جهان

زنان دانمارک در هاله‌ای از رمز و راز هستند و با پری‌های دریایی کوچک مقایسه می‌شوند. آن‌ها به روز، شجاع، تحصیل‌کرده، و مستقل هستند.. زیبایی ظاهریشان ر ترکیب با این خصوصیات آن‌ها را به زنانی جذاب و گیرا تبدیل کرده است.

عربستان سعودی

اسلواکی

لبنان

لبنان زیباترین زنان خاورمیانه و جهان عرب را دارد. مردم جهان زمانی به این باور رسیدند که یک عکس جنجالی در سال 2006 از زنان ثروتمند لبنانی از یک محله جنگ زده در بیروت بودند، منتشر شد. این عکس نشان داد که زنان جوان این کشور با پوستی برنزه و پر زرق و برق جزء زیباترین زنان جهان هستند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.5 / 5. تعداد آرا: 103

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان