جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
8 بازدید

۱۰ بدترین اشتباهات رابطه زناشویی که اغلب آدم ها مرتکب می‌شوند

خواندن 5 دقیقه
5
(1)

خواه به تازگی زندگی‌تان را شروع کرده باشید و خواه مدت‌هاست از زندگی مشترک‌تان میگذرد، متوقف کردن این اشتباهات رابطه زناشویی و جنسی، شما را در داخل و خارج از رختخواب شادتر می‌کند!

رابطه جنسی لذت بخش لزوماً مربوط به توانایی‌ها و مهارت‌های جنسی شما نیست، بلکه به این بستگی دارد که چطور یک شریک جنسی صادق باشید. با خودداری از اشتباهات جنسی که هرگز نباید در رختخواب مرتکب شوید، از ناراحت کردن همسرتان خودداری کنید و یاد بگیرید که در عوض چه کاری انجام دهید.

۱. تصور نکنید که همه حرکات‌تان درست است

شناختن خواسته‌های شریک زندگی‌تان به سرعت رخ نمی‌دهد. باید بدانید که “همه افراد اولویت های شخصی خود را دارند.” صحبت کردن در مورد موارد دلخواه‌تان برای همه جنبه‌های رابطه حیاتی است و با تلاش برای درک آنچه همسرتان دوست دارد، رابطه جسمی و عاطفی کامل‌تری ایجاد خواهید کرد.

از تاثیر شگفت انگیز رابطه جنسی روی مغز اطلاع دارید؟

۲. تخت‌خواب را به یک فضای منفی تبدیل نکنید

بسیاری از زوج ها ناراحتی‌ها و گلایه‌های خود را قبل از خواب مطرح می‌کنند، احتمالاً به این دلیل كه این اولین فرصتی است كه برای گفتگوی خصوصی پیش می‌آید. اما وقتی عصبانیت و خشم‌تان را وارد اتاق خواب می‌کنید، فضای لذت را به میدان جنگ تبدیل می‌کنید. اگر از شریک زندگی خود ناراحت هستید، آن را در اتاق دیگری مطرح یا آن را به فردا موکول کنید. یک بار با عصبانیت خوابیدن رابطه‌تان را خراب نخواهد کرد. آنچه می‌تواند زندگی زناشویی شما را تغییر دهد این است که اتاق خواب را با تجربیات منفی پر ‌کنید. به علاوه نباید فراموش کنید که رابطه جنسی فواید بسیار زیادی برای سلامتی دارد و بنابراین بهتر است در بهترین حالت ممکن صورت بگیرد.

۳. از به اشتراک گذاشتن موارد مورد علاقه‌تان خجالت نکشید

یان کرنر، روانپزشک و نویسنده کتاب “او اولویت دارد” می‌گوید: ” بسیاری از زنان و مردان روی رابطه جنسی یا پیش نوازشی که به آن دست نمی‌یابند متمرکز شده‌اند.” اما اگر تمایلات و خواسته‌های خود را به روشی سازنده بیان کنید، انتقاد محسوب نمی‌شود. کرنر می‌گوید، مثلا چنین چیزی بگویید: “این چیزی است که من را وحشی می‌کند …یا فلان حرکت لذت زیادی به من می‌دهد…”

۴. نقش بازی نکنید!

صداقت را به جای چاپلوسی یا فقط به عنوان راهی برای پایان دادن به چیزی که از آن لذت نمی‌برید، انتخاب کنید. کرنر توصیه می‌کند: “به اختلافات خود اجازه دهید عاملی باشد برای گفتگو در مورد آنچه که برای شما موثر است و آنچه در رابطه شما فایده‌ای ندارد.” اگر نگران این هستید که شریک زندگی شما به خاطر شما نقش بازی می‌کند تا متوجه نشوید که او لذتی نمی‌برد، به جای اینکه خجالت بکشید، در مورد آن صحبت کنید. درواقع نقش بازی کردن یکی از بدترین اشتباهات رابطه زناشویی است.”تریسی کاکس” ، متخصص روابط و رابطه جنسی، و نویسنده کتاب “رابطه جنسی گرم” می‌گوید: “اگر واقعاً فکر می‌کنید که او نقش بازی می‌کند، راحت بگویید که انتظار ندارید هر بار به ارگاسم برسد و این هیچ اشکالی ندارد” .

برخی مواد غذایی به بهبود رابطه جنسی کمک می‌کنند. در این مقاله این مواد غذایی را بشناسید!

۵. برای داشتن رابطه جنسی خود را تحت فشار قرار ندهید

یک افسانه معروف این است که زوج‌هایی که چندین بار در هفته رابطه جنسی دارند، از کسانی که رابطه چندانی ندارند شادتر هستند. واقعیت این است که هرچند یک بار در هفته رابطه جنسی احتمالاً پیوند شما را قوی‌تر می‌کند، اما بیش از این احتمالاً باعث بهبود وضعیت سلامتی شما نمی‌شود.

۶. روی رسیدن به ارگاسم متمرکز نشوید

تمرکز روی ارگاسم به عنوان هدف رابطه می‌تواند کیفیت کلی را در رابطه زناشویی‌تان کاهش دهد. کرنر می‌گوید: “بسیاری از زنانی که برای اولین بار رابطه جنسی برقرار می‌کنند لزوماً به ارگاسم یا اوج لذت جنسی نمی‌رسند. هیچ اشکالی ندارد.” و اینکه مدام از او بپرسید به ارگاسم رسیده یا نه، کار را خراب‌تر می‌کند. كاكس می‌گوید: “عجله برای رسیدن به ارگاسم از نظر روانشناسی كاملاً همه چیز را برعكس می‌کند.”

آیا رابطه جنسی باعث تسکین میگرن می‌شود؟

۷. استرس‌های روز کاری خود را وارد رختخواب نکنید

ممکن است شما در محل کارتان یک پروژه دشوار داشته باشید یا با یکی از دوستان‌تان درگیر شده باشید – عامل استرس‌زا هرچه که باشد، آن را بیرون از اتاق خواب بگذارید. مطالعات نشان داده است که افراد، به ویژه زنان، باید بتوانند مغز خود را دور از عوامل حواس‌پرتی نگه دارند تا تحریک را تجربه کنند.

۸. منتقد نباشید

فکر می‌کنید که همسرتان خط خنده درآورده یا شکم‌اش بزرگ شده؟ در رخت‌خواب و در حین نزدکی با او ابدا زمان مطرح کردن آن نیست. کاکس می‌گوید: “مشکلات اعتماد به نفس بدن هر دو جنس را تحت تأثیر قرار می‌دهد و ما زمانی که در رختخواب برهنه‌ایم، از هر زمان دیگری آسیب‌پذیرتریم.” از آنجایی که اعتماد به نفس پایین علت اختلال عملکرد جنسی در زنان است و بیش از 90 درصد مردان نگران اندازه آلت تناسلی خود هستند، به گفته کاکس، اگر به همدیگر این حس را بدهید که خیلی جذاب هستید، اوقات بهتری را در رختخواب خواهید داشت.

۹. اشتباهات رابطه زناشویی؛ درد کشیدن جایز نیست

کرنر می‌گوید: “برخی از افراد تصور می‌کنند رابطه جنسی کمی یا خیلی زیاد دردناک است.چنین چیزی درست نیست.” درد در هنگام رابطه جنسی نشان دهنده وجود مسئله‌ای در تغییرات هورمونی، موقعیت نامناسب یا چیزهای دیگر است. به شریک زندگی خود بگویید که درد دارید. در صورت ادامه مشکل با پزشک‌تان صحبت کنید، زیرا درد می‌تواند علامت عفونت باشد.

۱۰. از مشکلات مکانیکی نهراسید

هر مردی در برخی مواقع ناتوانی جنسی یا اختلال نعوظ را تجربه خواهد کرد.” این اتفاق می‌تواند به دلیل مشکلات گردش خون، خستگی یا فقط یک روز سخت کاری در محل کار باشد، و هیچ تأثیری در احساس این فرد نسبت به شریک زندگی‌اش ندارد. یادتان باشد که اگر به مردتان سرکوفت بزنید و توهین کنید، ممکن است این اختلال که می‌تواند خیلی نادر باشد، به یک مشکل مزمن تبدیل شود.”

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان