جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
2 بازدید

مارک زاکربرگ نام بزش را بیت کوین گذاشت!

خواندن 3 دقیقه
5
(1)

آیا این نامگذاری خرید بیت کوین توسط فیسبوک را افشا می کند یا راز دیگری در میان است؟ مارک زاکربرگ مدیر عامل فیسبوک با انتشار پستی در این شبکه اجتماعی، غوغایی میان طرفداران ارزهای دیجیتال به پا کرد. این خبر با عنوان “مارک زاکربرگ نام بزش را بیت کوین گذاشت” در حال ترند شدن است و توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده‌ است. این اولین پست مدیرعامل فیسبوک است که از بزهای مورد علاقه اش منتشر کرده است!

پست او در فیسبوک به این صورت است:

بزهای من به نام‌های مکس و بیت کوین
بزهای من به نام‌های مکس و بیت کوین

آیا واقعا مارک زاکربرگ صاحب بیت کوین است؟

هرچند مارک زاکربرگ تا کنون به طور رسمی اعلام نکرده که صاحب رمز ارز بیت کوین است، اما انتشار این پست از نظر انجمن کریپتو کارنسی به این معنا است که این مدیر عامل میلیاردر صاحب بیت کوین است. برخی معتقدند که این پست حاوی یک پیغام رمز نگاری شده برای جامعه بیت کوین است.

مطلب مرتبط: ۹ حقیقت خواندنی در مورد بیت کوین که همه علاقمندان و صاحبان آن باید بدانند

اما چرا بز؟

از واژه بز (Goat) در زبان انگلیسی و در دنیای ورزش به وفور استفاده می شود. این اصطلاح که در ورزش مخفف “Greatest of all time”  است به معنای بهتر از هر زمان دیگری، برای بازیکنانی استفاده می شود که به عنوان بهترین بازیکنان ورزشی یا تیم خود شناخته و متمایز می شوند. برخی اشاره زاکربرگ به بز و بیت کوین را نشانه‌ای می‌دانند مبنی بر اینکه زاکربرگ از این رمز ارز حمایت کرده است.

شوخی با رمز ارزها در شبکه های اجتماعی

همانطور که ایلان ماسک مدیرعامل کمپانی تسلا و اسپیس ایکس در توییتر پست های زیادی درباره رمز ارزها گذاشته است، این پست زاکربرگ نیز می تواند صرفا یک شوخی با رمز ارز بیت کوین باشد. شوخی ای که زاکربرگ به خوبی می‌دانست قادر است بازار رمز ارز ها را به جنب و جوش در بیاورد و جنجال به پا کند.

شبکه‌های اجتماعی چه تاثیری بر قیمت بیت کوین دارند؟

تجربه نشان داده است که افشای اطلاعات درخصوص حمایت مدیران و موسسان شرکت های بزرگ از یک رمز ارز خاص، معمولا منجر به رشد قیمت آن می شود. ایلان ماسک تاکنون از نفوذ خود در توییتر برای نشان دادن حمایت خود از بیت کوین و به خصوص دوج کوین استفاده کرده است. جک دورسیِ توییتر نیز درباره حمایت خود از بیت کوین و اینکه سومین دارنده بزرگ بیت کوین در کسب و کار خود است بارها صحبت کرده است. حال باید منتظر باشیم و ببینیم تاثیر خبر “مارک زاکربرگ نام بز خود را بیت کوین گذاشت” بر قیمت بیت کوین چه خواهد بود!

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان