جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
8 بازدید

۷ تیپ شخصیتی مردان که زنان باید از آن ها دوری کنند

خواندن 6 دقیقه
3.7
(3)

وقتی در دنیای رابطه و قرار و دیدار هستید، این احتمال وجود دارد که با انواع متفاوتی از مردان روبرو شوید. خبر خوب اینکه مردان عالی، جالب و مسئولیت‌پذیر زیادی در این دنیا وجود دارند. اما باز هم باید مراقب باشید، ۷ تیپ شخصیتی در مردان وجود دارد که باید از آن‌ها دوری کنید تا دچار دلشکستگی یا سردرگمی نشوید. بیاید این ۷ تیپ شخصیتی منفی مردان را با هم ببینیم.

۱. مردهای خودخواه

آیا به نظر می‌رسد که فرد مورد علاقه‌تان فقط به خودش اهمیت می‌دهد؟ اگر با کسی هستید که نیازهای خودش را در اولویت قرار می‌دهد، علاقه‌ی اندکی به شما و خواسته‌های‌تان نشان می‌دهد، و خودش را بزرگترین و مهم‌ترین مرد دنیا می‌داند، زمان آن است که بفهمید با یک مرد خودخواه و مغرور در رابطه هستید. وقتی مردی شخصیتی متکبرانه دارد و سعی می‌کند در هر چیزی خودش را ماهر و خبره نشان بدهد، بهتر است او را کنار بگذارید. با آنکه اعتماد به نفس داشتن بد نیست، اما بودن با کسی که احساس خودپرستی فوق‌العاده‌ای دارد و نمی‌تواند به نیازها و خواسته‌های شما اهمیت بدهد یا برای این کار حتی کمی خودش را به زحمت نمی‌اندازد اصلا خوشایند نیست.

۲. مرد دروغگو

قرار و مدار گذاشتن با کسی که نمی‌توانید به او اعتماد کنید یا با شما صادق و روراست نیست چالش برانگیز است و به لحاظ عاطفی برای‌تان پرهزینه خواهد بود. وقتی مردی که با او رابطه دارید یک دروغگو باشد، اغلب قول‌هایی می‌دهد که نمی‌تواند به آن‌ها عمل کند، داستان‌هایی سر هم می‌کند که واقعیت ندارند، و نمی‌گذارد سر در بیاورید شخصیت واقعی‌اش چه شکلی است. وقتی مردی آزادانه و از روی عمد شما را فریب می‌دهد، این یک پیام هشدار خودکار به شما است که نمی‌شود به او اعتماد کرد، به ویژه چون اعتماد سنگ زیربنایی هر رابطه‌ی شاد، رضایت بخش و سالمی است. به منظور شکوفا شدن رابطه‌تان، باید قادر باشید به او به عنوان شریک عشقی/زندگی تکیه و اعتماد کنید. و اگر با مردی در رابطه هستید که مستعد دروغگویی است و قصه‌های دروغین سر هم می‌کند، پس زمان خداحافظی با او فرا رسیده است. شخصیت دروغگو یک تیپ شخصیتی منفی مردان است.

۳. مرد دارای تیپ شخصیتی بازیگر

وقتی مردی که با او قرار و دیدار دارید را واقعا دوست داشته باشید، ممکن است پی ببرید دلتان می‌خواهد رابطه‌تان را به سطح بعدی و جدیدی ارتقاء بدهید. اما، اگر با یک بازیگر در رابطه باشید، این مرحله‌ی بعد از رابطه هرگز به وقوع نخواهد پیوست. مردانی که بازیگر هستند می‌خواهند رابطه را در مرحله‌ای سطحی نگه دارند، که به همین خاطر اغلب درباره‌ی مکان واقعی‌شان دروغ می‌گویند، مدام به دیگران پیامک می‌زنند، و از اینکه شما را به دوستان و خانواده معرفی کند امتناع می‌کند. اگر به دنبال رابطه‌ای بلند مدت و متعهدانه هستید، مهم است که از بودن با این بازیگر دست بردارید و سعی کنید با کسی دیدار کنید که به دنبال ارتباطی عمیق و بامعنی است.

۴. مردی که شما را بازیچه قرار می‌دهد

چون در دنیای قرار و وعده و دیدار آدم‌ها و انتخاب‌های بسیار مختلفی وجود دارند، پس عجیب نیست اگر برای یک دوره‌ی زمانی طولانی مدت با کسی در رباطه باشید که موش و گربه بازی در می‌آورد. به عنوان مثال، ممکن است چند باری او را ببینید و تا هفته‌ها بعد دیگر خبری از او نشنوید، و خیلی مواقع فقط آخر شب‌ها پیامکی از او دریافت کنید. به منظور اجتناب از بازیچه قرار گرفتن توسط مردی که احساس می‌کند فقط وقتی احتیاجی دارد، وقتی خسته است و وقتی می‌خواهد آویزان کسی شود باید به شما نزدیک شود، باید مردی را پیدا کنید که برای داشتن شما در زندگی‌اش اولویت‌بندی دارد.  به جای آنکه تحمل کنید و بگذارید اسم شما هم فقط صرفا یکی از گزینه‌هایی باشد که گاهی روی صفحه‌ی گوشی موبایل‌اش ظاهر می‌شود، باید از مردی با این تیپ شخصیتی دوری کنید و کسی را پیدا کنید که واقعا و از صمیم قلب شما را بخواهد.

مطلب مرتبط: ۷ نشانه دوست داشتن مردان حتی اگر خودشان به زبان نیاورند

۵. مردی که هیچ تلاشی از خود نشان نمی‌دهد

وقتی صحبت از قرار ملاقات و رابطه عاشقانه می‌شود، مرد تنها کسی نیست که همیشه باید تلاش کند و از خودش همت نشان بدهد. اما، اگر این فقط شما هستید که همیشه با او تماس می‌گیرد، برای دیدار برنامه‌ریزی می‌کند، و اغلب احساس می‌کند که برای حفظ و تداوم رابطه باید هر کاری بکند، پس مرد طرف رابطه‌ی شما تیپ شخصیتی منفی دارد و کسی است که باید از او دست بردارید. هم شما و هم مردی که با او رابطه دارید باید برای وقت گذراندن با هم و شناخت یکدیگر تلاش کنید. اما وقتی بدون هیچ واکنشی از طرف مقابل این فقط شما هستید که همه‌ی تلاش و کوشش‌ها را انجام می‌دهید، پس این رابطه‌ای که دارید پویا و سالم نیست. اگر بحث از وقت گذراندن با شما که می‌شود به نظر می‌رسد این مرد بی‌تفاوت و سرد است، پس زمان آن رسیده است که وقت خود را با کس دیگری بگذرانید.

۶. مردی که به لحاظ عاطفی گریزان و دست نیافتنی است

رابطه با مردی که به لحاظ عاطفی سرد و بی‌تفاوت است می‌تواند چالش‌های خاص خودش را به همراه داشته باشد. او ممکن است هرگز به شما روی خوش نشان ندهد، آنچه در ذهن دارد در میان نگذارد، یا وقتی کنار شما است احساس آسیب پذیری کند. و اگر شما به دنبال رابطه‌ای عمیق و با معنی هستید، بهترین کار برای‌تان آن است که از بودن با مردی که به لحاظ عاطفی گریزان است اجتناب کنید چون او هرگز به طور کامل شما را نخواهد پذیرفت. مثلا، اگر همیشه فاصله‌ی خود را با شما حفظ می‌کند، پس رابطه‌تان نمی‌تواند به موفقیتی واقعی برسد چون هرگز موفق نخواهید شد شخصیت واقعی درون او را بشناسید.

مطلب مرتبط: ۱۰ نشانه که یک زن واقعا دوست تان دارد

۷. مرد کنترل گر

آیا مردی که با او رابطه دارید تا به حال به شما گفته است با چه کسی باید صحبت کنید و با چه کسی نباید و چه چیزی می‌توانید بپوشید و چه چیزی را نه؟ مردان کنترل گر آدم‌هایی هستند که سعی می‌کنند بر شما سلطه داشته باشند و توی دلتان را خالی کنند، و اغلب حسود هستند و به رابطه‌تان با افراد دیگر مشکوک هستند و سعی می‌کنند در هر لحظه‌ای از روز برای‌تان محدودیت‌ها و حدودی را تعیین کنند. اگر احساس می‌کنید توسط مردی که با او رابطه دارید به نوعی به شما زور گفته می‌شود یا مورد کنترل و امر و نهی قرار می‌گیرید، زمان آن است که بلافاصله  ارتباط‌تان را با او قطع کنید، چون این رابطه نوعی سوء استفاده قلمداد می‌شود. شما آدم خودتان هستید، و تنها کسی که می‌تواند برای‌تان تصمیم بگیرد چه کاری می‌توانید بکنید و چه کاری نمی‌توانید خود شما هستید. شاید در میان ۷ تیپ شخصیتی منفی مردان این ناخوشایندترین مورد باشد!

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.7 / 5. تعداد آرا: 3

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان