۱۲ رمز و راز داشتن چهره ای خیره کننده و زیبایی بدون آرایش

توسطتحریریه خبرنامه

فروردین ۷, ۱۴۰۰ به روز رسانی : فروردین ۷, ۱۴۰۰

هر زنی زیبایی و جذابیت طبیعی دارد که به او کمک می‌کند فارغ از هر چیزی متفاوت به نظر برسد. فقط کافی ست چند نکته موثر را رعایت کنید تا زیبایی بدون آرایش را تجربه و جذابیت‌‌تان را بیش از پیش نمایان کنید.

۱. رنگ صورت‌تان را بهبود ببخشید

برای اینکه پوست صورت شما سالم تر به نظر برسد، از چای بابونه استفاده کنید. یک قاشق غذاخوری بابونه بردارید، یک لیوان آب گرم به آن اضافه کنید و بگذارید به مدت 30 دقیقه دم بکشد. سپس، نوشیدنی را از صافی رد کنید و بگذارید کمی خنک شود. در آخر، یک قاشق چای خوری عسل به آنن اضافه کنید. به مدت دو هفته هر روز قبل از صبحانه این ترکیب را بنوشید تا با پوست صاف‌تان زیبایی بدون آرایش را تجربه کنید.

مطلب مرتبط: ۶ بهترین انواع ماسک صورت برای انواع پوست

۲. مژه‌ها را بلندتر و پرپشت تر نشان دهید

یکی از بهترین راه‌های تقویت مژه استفاده از ترکیب روغنی خانگی است. مقادیر مساوی روغن کرچک، بادام و کنجد را ترکیب کرده و ویتامین E هم به آن اضافه کنید. مواد را خوب مخلوط کنید. وقتی ترکیب آماده شد، آن را به مژه‌های خشک بمالید و بگذارید شب تا صبح بماند. برای رسیدن به یک نتیجه قابل توجه، درمان را به مدت دو هفته ادامه دهید.

۳. زیبایی بدون آرایش؛ از شر موهای شکننده و موخوره خلاص شوید

وقتی موهای شما به کمک فوری احتیاج دارند، ماسک خانگی جواب می‌دهد! یک زرده تخم مرغ و نصف لیوان ماست طبیعی را خوب مخلوط کنید. یک قاشق غذاخوری روغن کرچک و یک قاشق غذاخوری روغن نارگیل به ترکیب اضافه کنید. در آخر، یک قاشق غذاخوری روغن آووکادو یا جوجوبا نیز اضافه کنید. مواد را کاملاً هم بزنید. وقتی مخلوط آماده شد، آن را روی موهای مرطوب بمالید، سپس کلاه پلاستیکی روی موهای‌تان بگذارید. اجازه بدهید ماسک به مدت یک ساعت بماند. در نهایت موهای‌تان را خوب بشویید.

مطلب مرتبط: ۶ روش فوق العاده موثر و سریع برای داشتن موهای سالم و درخشان

۴. دست‌های‌تان را تغذیه کنید

برای اینکه پوست دست‌های‌تان نرم و لطیف شود، مقدار کمی ‌کرم را با مقدار مناسبی سرکه مخلوط کنید. پماد حاصل را به مدت دو هفته هر شب قبل از خواب استفاده کنید.

۵. زیبایی بدون آرایش؛ موهایتان را صاف و براق کنید

یک موز پوست را در مخلوط کن بریزید و یک قاشق غذاخوری روغن زیتون به آن اضافه کنید. مواد را هم بزنید، سپس دو قاشق چای خوری عسل و یک قاشق غذاخوری ماست هم به ترکیب اضافه کنید. همه مواد را با هم مخلوط کنید تا خمیر یکدستی آماده شود. خمیر را روی موهای مرطوب بمالید، سپس کلاه بگذارید. بعد از 30 دقیقه ماسک را بشویید. نتایج شگفت انگیز این ماسک متحیرتان خواهد کرد!

۶. پوسته پوسته را حذف کنید

برداشتن پوسته های اضافی برای داشتن صورت صاف و زیبایی بدون آرایش اهمیت زیادی دارد. یک لوسیون آلوئه ورا برای این کار ایده آل است. برای تهیه لوسیون ، 100 گرم آب آلوئه ورا را با سه قاشق غذاخوری آب جوشانده و سه قاشق غذاخوری الکل مخلوط کنید. همه را کاملاً هم بزنید. پماد حاصل را هر روز روی پوست صورت و گردن خود بمالید. بگذارید ده دقیقه بماند، سپس آن را بشویید. با استفاده از کرم معمول‌تان درمان را خاتمه دهید.

مطلب مرتبط: ۵ ماسک سفت کننده پوست صورت که بسیار موثر هستند

7- ناخن‌ها را تقویت و سفید کنید

برای اینکه ناخن های‌تان سالم و زیبا به نظر برسند، تنها کاری که باید انجام بدهید این است که انگشتان خود را با آب لیمو بشویید. یک لیمو را به دو قسمت برش دهید و از هر نیمه آن را به عنوان برای آغشته کردن ناخن‌ها استفاده کنید. برای رسیدن به بهترین نتیجه، اجازه دهید ناخن‌های‌تان به مدت 15 دقیقه در آبلیمو خیس بخورند.

مطلب مرتبط: شکل و رنگ ناخن ها چه ارتباطی با سلامتی دارند؟

۸. از جوش های سرسیاه خلاص شوید

این ماسک لایه بردار جوش‌های سرسیاه رمز و راز داشتن زیبایی بدون آرایش است. برای تهیه ماسک مقداری ذغال فعال را با چسب غیر سمی مخلوط کنید. این مخلوط را روی بینی، گونه‌ها و سایر مناطقی که منافذ پوست شما مسدود شده است بمالید. اجازه بدهید که ماسک خشک شود بعد آن را جدا کنید و از شفافیت پوست‌تان لذت ببرید.

۹. زیبایی بدون آرایش؛ ترک لب ها را درمان کنید

مقدار مساوی خامه ترش و آب هویج را مخلوط کنید. مخلوط را روی لب ها بمالید و بگذارید به مدت هفت دقیقه بماند. سپس ماسک را بشویید.

۱۰. دندان‌های‌تان را سفید کنید

دندان‌های سفید برای داشتن زیبایی بدون آرایش اهیت زیادی دارد. چند قرص ذغال فعال را خرد کنید. دندان‌های خود را با پودر حاصل مسواک بزنید. یک توصیه: برای این کار باید یک مسواک جداگانه بخرید!

مطلب مرتبط: سفید کردن دندان ها؛ ۱۰ روش طبیعی که لبخندی زیبا داشته باشید!

۱۱. از سیاهی زیر چشم‌تان خلاص شوید

دو دستمال پنبه‌ای صاف و گرد را در یک لیوان شیر سرد خیس کنید و سپس آنها را زیر چشم‌تان قرار دهید. این روش واقعاً جواب می‌دهد!

۱۲. پوستی درخشان و سالم به دست آورید

ترکیبی از شکر و بادنجان رومی (گوجه فرنگی) نوعی اسکراب صورت شگفت انگیز است. این ترکیب سلول‌های پوستی مرده را از بین می‌برد و درخشش زیبایی به پوست شما می‌بخشد و چه چیزی مهم‌تر از یک پوست درخشان برای داشتن زیبایی بدون آرایش؟ رایش؟آرایک بادمجان رومی را به دونیم برش داده، مقداری شکر روی آن بپاشید. پوست خود را با حرکات دورانی کوچک به آرامی مالش دهید. بگذارید 10 دقیقه روی پوست بماند و در نهایت با آب بشویید. این روش درمانی را 3-4 بار در هفته تکرار کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3 / 5. تعداد آرا: 6

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *