اپلیکیشن کلاب هاوس، رسانه جدیدی که در آن خبری از متن، تصویر، ویدئو نیست!

توسطتحریریه خبرنامه

اسفند ۲۷, ۱۳۹۹ به روز رسانی : اسفند ۲۷, ۱۳۹۹

احتمالا تا الان دیگر نام کلاب هاوس را شنیده باشید. اما بعید است که به کلاب هاوس پیوسته باشید چرا که شهرت این پلت فرم جدید رسانه‌های اجتماعی به دلیل خاصیت انحصاری بودنش است. برای ورود به اپلیکیشن کلاب هاوس باید دعوت نامه داشته باشید، اگرچه ممکن است این ویژگی به زودی تغییر کند. در صورتی که دوست دارید بیشتر در مورد این اپلیکیشن جدید بدانید، با ما در این نوشتار همراه شوید.

کلاب هاوس چیست؟

به طور خلاصه: Clubhouse یک برنامه رسانه اجتماعی مبتنی بر صدا است. این شرکت خود را “نوع جدیدی از رسانه اجتماعی مبتنی بر صدا توصیف می‌کند به افراد اجازه می‌دهد تا در هر جایی که هستند، صحبت کنند، داستان بگویند، ایده‌های خود را توسعه دهند، روابط دوستانه عمیق ایجاد کنند و با افراد جدید جالب در سراسر جهان ملاقات کنند.”

در واقع، شما می‌توانید در چت‌های مختلف، موضوعات مختلف، در چیزی شبیه به پادکست زنده و جریان آزاد وارد شده یا از آنها خارج شوید. شما می‌توانید فقط گوش کنید یا افکار و ایده‌های خودتان را هم بیان کنید.

Vogue تجربه این اپلیکیشن را به عنوان “گردهمایی گیج‌کننده‌ای از گفتگوهای زنده به سبک پادکست، میزگرد، فرصت‌های شبکه‌سازی و ارتباط و استفاده از چندین فضا (گزینه های خصوصی و قفل شده هم موجود است) توصیف کرد. این برنامه در رسانه‌های اجتماعی از تعاملات زندگی واقعی تقلید می‌کند. “

با این حال، خود صدا برنامه را ترک نمی‌کند. این قانون اصلی است: هیچ مکالمه‌ای ضبط نمی شود و ذخیره نمی شود.

چه کسی از کلاب هاوس استفاده می‌کند؟

در گوشه و کنار اپلیکیشن گشت و گذار کنید و ممکن است صدای افرادی مانند اپرا، کوین هارت، دریک  کریس راک یا اشتون کوچر را بشنوید. آنها حتی ممکن است میزبان چت باشند. از برخی جهات، این بخشی از جذابیت کلاب هاوس است. این فرصت را دارید که با افراد مشهور و قدرتمند مکالمات ساده و مستقیم را بشنوید و حتی در آنها شرکت کنید. وبسایت ریفاینری۲۹ شبکه سازی را دلیل اصلی افزایش محبوبیت کلاب هاوس عنوان کرد.

چه کسی کلاب هاوس را توسعه داده است؟

پل دیویسون و روهان ست سال گذشته این اپلیکیشن را توسعه دادند. طبق گزارش CNBC، در ماه می، با وجود داشتن فقط 1500 کاربر، در حدود 100 میلیون دالر ارزش گذاری شده بود.

چگونه می‌توانید به کلاب هاوس بپیوندید؟

در حال حاضر، شما نمی‌توانید بدون دعوت نامه به کلاب هاوس بپیوندید. اما ظاهراً این اپلیکیشن قصد دارد به زودی برای عموم مردم گسترش یابد. سازندگان کلاب هاوس می‌گویند به دو دلیل این کار را هنوز انجام نداده‌اند: این برنامه می‌خواهد جامعه خود را به آرامی ایجاد کند و تمایل دارد ویژگی‌هایی را توسعه دهد که به آن کمک کند تعداد بیشتری از افراد را اداره کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *