جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
2 بازدید

پایبندی به تصمیمات سال نو: ۶ نکته طلایی که به اهداف امسال تان پایبند بمانید

خواندن 3 دقیقه
0
(0)

شما تنها کسی نیستید که پایبندی به تصمیمات سال نو را فراموش می‌کنید. فقط تعداد کمی از افراد هستند که از اراده و عزم لازم برای ایستادگی تا نقطه پایان برخوردارند. درصد بسیار کمی از مردم در واقع به برنامه‌های خود پایبند می‌مانند. اگرچه پایبندی به تصمیمات جدید خیلی سخت به نظر می‌رسد، اما روش‌هایی وجود دارد که به شما کمک می‌کنند پایبند بمانید. در این نوشتار چند نکته روانشناختی را برای پایبندی به تصمیمات سال نو خواهید دید. با خبرنامه همراه باشید.

۱. اهداف خود را به درستی تعریف کنید

فقط “کاهش وزن” یا “صرفه‌جویی کردن در هزینه‌ها” را در لیست خود یادداشت نکنید. درعوض، با افزودن عددی دقیق وزنی که می‌خواهید کم کنید یا رقم پولی که می‌خواهید پس‌انداز کنید، هدف خود را به درستی تعریف کنید. با این کار، هر زمان که احتمال تسلیم شدن وجود دارد، این عدد مرتباً در سر شما پدیدار می‌شود و به شمل تلنگر می‌زند. و بنابراین، یک انگیزه فوری و لازم برای دستیابی به عدد دلخواه را به شما می‌دهد.

مطلب مرتبط: ۱۶ کلید موفقیت از تاثیرگذارترین آدم های جهان

۲. هر حرکتی را دنبال کنید

فکر نکنید که یک موفقیت کوچک معنایی ندارد. به یاد داشته باشید که همین موفقیت‌های کوچک نردبانی در حال رشد می‌شوند که برای رسیدن به اهداف نهایی خود استفاده می‌کنید. هر بار که یک موفقیت را قید می‌کنید به این معنی است که شما هنوز پایبندی به تصمیمات سال نو را حفظ کرده‌اید. هر چیز کوچکی در مسیر شما مهم است.

۳. اهداف خود را به خانواده و دوستان‌تان بگویید

اهداف‌تان را به خانواده‌تان بگویید. این یک حرکت جسورانه است اما حمایت نزدیکان شما را به شما جلب می‌کند، که به نوبه خود انگیزه بیشتری برای تمرکز و دستیابی به تصمیمات جدید ایجاد می‌کند. این روند شانس شما را برای رسیدن به موفقیت افزایش می‌دهد.

مطلب مرتبط: ۵ بزرگ ترین فاکتور موفقیت که باید از میلیونرهای خودساخته یاد بگیریم

۴. پایبندی به تصمیمات سال نو؛ با نقل قول‌های مثبت خود را احاطه کنید

آویختن یا چسباندن نقل قول‌های مثبت و انگیزشی به دیوار یا گذاشتن آنها روی میز، یک کار عالی برای حفظ تمرکز است. خیلی ساده بهترین نقل قول‌های انگیزشی را که در اینترنت وجود دارد چاپ کنید و به در و دیوار بزنید. متوجه خواهید شد که احساس بهتر و مثبت‌تری دارید و بیشتر برای رسیدن به تصمیمات جدید تلاش می‌کنید.

۵. تقویم خود را بر اساس تصمیمات‌تان برنامه ریزی کنید

هرگز در مورد تصمیمات‌تان کوتاه نیایید. ممکن است احساس کنید یک روز جیم رفتن یا یک بار ولخرجی کردن که مشکلی ایجاد نمی‌کند. اما برای‌تان گران تمام خواهد شد. بهترین کار این است که یادآوری‌هایی را تنظیم کنید یا اهداف خود را در تقویم بگنجانید؛ مطالعات نشان می‌دهند که با این کار می‌توانید تمرکز بهتری داشته باشید. برنامه‌ریزی روی تقویم نوعی یادآوری همیشگی در مسیر است که برای پایبندی به تصمیمات سال نو بسیار کمک‌کننده خواهد بود.

مطلب مرتبط: چطور از اصل ۸۰:۲۰ برای بالا بردن بهره وری استفاده کنیم

۶. به مسیر برگردید

مواقعی پیش خواهد آمد که کنار گذاشتن یا حذف اهداف، تنها گزینه مناسب برای حفظ آرامش شما است. اما این درست نیست حتی اگر اواسط راه تلاش‌های‌تان را متوقف کرده باشید، آن را به عنوان یک یادآوری در نظر بگیرید که دوباره به مسیر برگردید و دوباره شروع کنید. با نشستن به اهداف خود نخواهید رسید. اشتباهات خود را بپذیرید، احساس شرمندگی نداشته باشید و به سرعت به مسیر خود برگردید. پایبندی به تصمیمات سال نو سختی‌های خود را دارد اما غیرممکن نیست.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان