جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

اولین توییت جک دورسی برای کمک به امور خیریه به فروش گذاشته شد

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

جک دورسی، که اولین توئیت خود را به عنوان یک رمز غیر قابل معاوضه می فروشد، روز سه شنبه اعلام کرد که سود حاصل را به امور خیریه اهدا خواهد کرد.

مدیر عامل توییتر جمعه بعد از ظهر لینکی را به یک پلت فرم به نام “ارزشمند” به اشتراک گذاشت، جایی که توییت 21 مارچ 2006 وی، برای فروش ارائه شده بود. در لینک اولین توییت جک دورسی «همین الا توییترم را راه انداختم» آمده و همینطور نوشته شده بود که آیا این توییت را می‌خرید؟ و تا صبح روز سه شنبه بالاترین پیشنهاد از طرف سینا استوی، مدیر عامل Bridge Oracle با 2.5 میلیون دلار است.

دورسی گفت، این حراج 21 مارچ پایان خواهد یافت، و پس از آن او بلافاصله درآمد حاصل از آن را به بیت کوین تبدیل کرده و آن را به سازمان خیریه گیو دیرکتلی (Give Directly ) اهدا خواهد کرد.

حراج NFT (رمز غیر قابل معاوضه) این توئیت در حالی رخ داده است که محبوبیت مجموعه‌های رمزنگاری شده افزایش یافته است. مالکیت این دارایی‌ها در یک بلاکچین ثبت می‌شود – دفتر دیجیتال مشابه شبکه‌هایی که بیت کوین و سایر ارزهای رمزپایه را پشتیبانی می‌کنند. اما شخص نمی‌تواند یک NFT را با یک NFT دیگر مبادله کند. هر NFT منحصر به فرد است و به عنوان یک آیتم کلکسیونی عمل می‌کند که نمی تواند کپی شود، و از لحاظ طراحی نادر است.

دورسی همچنین طرفدار سرسخت بیت کوین بوده است. ماه گذشته، او اعلام کرد که با جی-زی غول موسیقی همکاری می کند تا یک صندوق وقف برای تأمین بودجه توسعه سکه دیجیتال، ابتدا در آفریقا و هند ایجاد کند. شرکت پرداخت دیجیتال جک دورسی به نام  Square نیز در اواخر ماه فبروری تقریباً 3،318 بیت کوین خریداری کرد و خرید اکتبر 2020 خود را به 4709 مورد گسترش داد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان