دیپ نوستالژی؛ سرویسی جذاب برای متحرک کردن عکس های قدیمی

توسطتحریریه خبرنامه

اسفند ۱۱, ۱۳۹۹ به روز رسانی : اسفند ۱۱, ۱۳۹۹

آیا تا به حال برای‌تان پیش آمده به این فکر کنید که یکی از اقوام یا نزدیکان درگذشته‌تان که شما خاطره‌ای با او ندارید، چطور لبخند می‌زده یا چه جور نگاهی داشته است؟ خوب حالا با تکنالوژی جدیدی که برای متحرک کردن عکس آدم‌ها توسعه یافته و با داشتن یک عکس از فرد مورد نظرتان می‌توانید لبخند، نگاه یا حالات چهره او را ببینید!

یک شرکت به نامِ مای‌هریتیج (MyHeritage) به کمک هوش مصنوعی سرویس جدید را ارائه داده ‌است به نام دیپ نوستالژی که به شما امکان می‌دهد عکس یک نفر (یا چندین نفر) را بارگذاری کنید و بعد چهره آن افراد را به صورت متحرک ببینید.

شاید در نگاه اول خیلی خاص به نظر نرسد اما تصور اینکه بتوانید تصاویر عزیزان‌تان را که سالهاست از دست داده‌اید یا حتی آدم‌های مشهوری که در قرن‌ها و اعصار قدیم زندگی کرده‌اند، متحرک کنید و به آنها جان بدهید، به تنهایی جذابیت زیادی به این سرویس می‌دهد.

دیپ نوستالژی با الگوریتم خاصی که دارد، نتایج قابل‌ توجهی را در اختیار شما قرار می‌دهد. شما می‌توانید  چشمک زدن یا لبخند زدن فرد مورد نظر را بعد از متحرک کردن عکس او ببنید.  تصور کنید! می‌توانید بعد از متحرک کردن عکس فرد مورد نظرتان فیلم به دست آمده را با اعضای خانواده به اشتراک بگذارید و واکنش آنها را ببینید!

دیپ نوستالژی روی همه عکس‌هایی که کیفیت آن بهبود یافته کار می‌کند. به علاوه، اگر عکس بی‌کیفیتی داشته باشید، بهبود کیفیت در روند متحرک کردن عکس به صورت اتوماتیک انجام می‌شود تا تصویری با وضوح بالا داشته باشید.

اگر اشتراک کامل مای هریتیج را داشته باشید، می‌توانید سرویس متحرک کردن عکس‌ها را به هر تعداد که می‌خواهید استفاده کنید.

سایر کاربران مای هریتیج بدون در نظر گرفتن تعداد چهره‌هایی که در عکس خود دارند، چندین عکس را به صورت رایگان متحرک سازی کنند. اما بعد از یک تعداد خاص باید اشتراک سایت را داشته باشند. کسانی که مشترک سایت نیستند، بعد از متحرک کردن عکس به وسیله دیپ نوستالژی، لوگوی این سایت را در سمت راست پایین انیمیشن ویدیویی خواهند داشت، در حالی که مشترکان کامل می ‌توانند عکس های متحرک و بدون لوگو تولید کنند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *