جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

۹ کار که آدم های موفق صبح ها انجام نمی ‌دهند

خواندن 3 دقیقه
0
(0)

صبح‌ها می‌توانند بزرگترین مزیت شما برای یک روز پربار باشند. آنها همچنین می‌توانند مهم‌ترین زمان برای از دست دادن انرژی باشند، و شما را برای یک روز بدون انگیزه و پر از خستگی آماده کنند. فرق آدم‌های موفق با بقیه این است که صبح‌های‌شان را به نحو احسن استفاده می‌کنند. آنها ۹ کار را صبح ها انجام نمی‌دهند:

1. چندین زنگ هشدار تنظیم نمی‌کنند

افراد خلاق و موفق خواب خود را مدیریت می‌کنند و می‌دانند چه روزی در انتظارشان است بنابراین با اولین زنگ از خواب بیدار می‌شوند و آماده شروع روز جدید هستند.

2. تلویزیون را روشن نمی‌کنند

آنها به جای وقت تلف کردن مقابل تلویزیون به وظایفی که می‌خواهند برای روز انجام دهند، شروع می‌کنند.

3. درگیر تصمیمات کوچک نمی‌شوند

افراد  موفق وقت خود را صرف تصمیمات کوچک نمی‌کنند، مانند این برای ناهار چه بخورند یا اینکه چه چیزی بپوشند. این عادت را استیو جابز با پوشیدن یک مدل بلوز در غالب مواقع نشان داد. تصمیمات کوچک کمتر برای تصمیم گیری ، تمرکز بر تصمیمات بزرگ را آسان می‌کند.

4. بدون برنامه روزشان را شروع نمی‌کنند

آنها اول صبح حتما برنامه‌ای دارند که از آن پیروی می‌کنند. البته قرار نیست یک برنامه دقیقه به دقیقه داشته باشند، اما نوعی آئین وجود دارد که آنها برای شروع روز خود دنبال می‌کنند.

5. در لباس خواب نمی‌مانند

یکی از مهمترین کارهایی که کارمندان موفق دورکار انجام نمی‌دهند این است که تمام روز در لباس خواب خود بمانند. پوشیدن لباس “مرتب” حتی هنگام کار در خانه به شما کمک می‌کند تا در چارچوب ذهنی مناسبی قرار بگیرید و به مغز شما این امکان را می‌دهد که بفهمد زمان کار است.

6. صبحانه را حذف نمی‌کنند

غالباً افراد صبحانه را نادیده می‌گیرند و در هنگام ناهار بیش از حد غذا می‌خورند و باعث می‌شود بعد از ظهر را کاملاً سست باشند. روزتان را با مقداری پروتئین و میوه‌ها و سبزیجات سالم شروع کنید و وقتی آماده کار هستید، سطح انرژی شما بسیار پایدارتر خواهد ماند.

7. مستقیم سراغ کارشان نمی‌روند

موفقیت و اعتیاد به کار متفاوت هستند. موفق بودن به معنای بیش از 80 ساعت کار کردن در هفته نیست. بلکه به معنای تمرکز 100 درصدی هنگام کار است. صبح‌ها، قبل از شروع کار، کمی وقت برای خود اختصاص دهید. صبحانه را با خانواده بخورید یا کمی ورزش کنید تا ذهن‌تان پاکسازی شود و روز تازه را با احساس خوب آغاز کنید.

8. از رفتن به محل کار شکایت نمی‌کنند

افراد موفق مشتاق رفتن به محل کار هستند. موفقیت با یک نگاه مثبت نسبت به روزتان شروع می‌شود. اگر سخت‌تان است از رختخواب بلند شوید و بروید، برای باقی روزتان استاندارد خوبی تعیین نمی‌کنید. افراد موفق برای ادامه کار هیجان و انگیزه دارند و این اشتیاق در طول روز با آنهاست.

9. خلاف ذات‌شان حرکت نمی‌کنند

برخی افراد سحرخیز هستند و برخی دیگر جغد شب. درک ویژگی‌‌ها و نقاط قوت‌تان برای رسیدن به موفقیت مهم است. مهم این است که وقت خود را مدیریت کنید. وادار کردن خود به تغییر رویه‌ای که مناسب‌تان نیست باعث عذاب زیادی می‌شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان