جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
4 بازدید

وزیر سرحدات برای پیگرد مولوی مجیب الرحمان انصاری به دادستانی کل شکایت کرده است

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

در ادامه واکنش ها به سخنان مولوی مجیب الرحمان انصاری، محب الله صمیم وزیر امور سرحدات اقوام و قبایل اظهارات این مولوی هراتی را سواستفاده از آزادی بیان و تلاش برای برهم زدن امنیت خوانده می گوید به دادستانی کل عریضه داده است تا مولوی مجیب الرحمان انصاری را تحت پیگرد قرار دهد.

محب الله صمیم امروز دوشنبه (4حوت) در نشست خبری گفت که شخصا به دادستانی عریضه داده است تا مولوی انصاری تحت تعقیب عدلی قرار داده شود.

صمیم افزود که  اظهارات مولوی انصاری می تواند زندگی مامورین نظام را با خطر روبه رو سازد و راه را برای تجاوز به حقوق بشری و اسلامی مردم نیز هموار کند.

وزیر امور سرحدات و قبایل با بیان اینکه مولوی انصاری یک ملای افراطی با سابقه افراطی گری است خاطرنشان کرد: «شواهد نشان می دهد که آن صحبت ها از خود انصاری نه بلکه از جاهای دیگر به وی دیکته شده است و او ماموریت یافته است که امنیت کشور را با تعبیرهای افراطی و بیانات نادرست از دین، لطمه بزند.»

سخنان جنجالی مولوی انصاری

مجیب‌الرحمان انصاری خطیب مسجد در منطقه گازرگاه هرات در جریان سخنرانی اش پس از نماز جمعه در شهرات گفته بود: «برای مأمورین ملکی و نظامی و کسی که با قلم خود، پول خود، از نظام حمایت می‌کند، مرتکب گناه کبیر شدی. هر جنایتی که در این نظام شود، تو عسکر، تو پولیس و مأمور به تمام جنایات شریک هستی.»

انصاری تاکید کرده بود که هر عالم دینی که این نظام را تایید کند در روز قیامت در کنار «علمای یهود و نصارا» در جهنم حشر می شود.

پس از آن که این اظهارات او با واکنش های گسترده مقامات حکومت محلی و مقامات ارشد امنیتی در کابل همراه شد آقای انصاری در توضیحات سخنانش با نشر یک پیام ویدیویی با تاکید بر فاسدبودن نظام گفته بود که از اظهارات او برداشت درست نشده است.

او در توضیح سخنان اش تاکید کرده بود که هدف او از این سخنان کسانی بوده است که از نظام حمایت می کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان