جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

نه رژیم، نه ورزش: فقط کافیست این ماده خوراکی را به طور روزانه مصرف کنید

خواندن 3 دقیقه
0
(0)

سرویس بهداشت ملی انگلستان ادعا می‌کند که مقدار مصرف طبیعی آناناس در روز 2 حلقه یا 12 قطعه است. آناناس به دلیل ساختار منحصر به فرد خود می‌تواند به بهبود سلامتی کمک کرده و از بسیاری از بیماری‌ها پیشگیری کند. این نوشتار را بخوانید تا از معجزه آناناس آگاه شوید.

10. اگر با تمرین بدنی همراه شود به کاهش وزن کمک می‌کند

بروملئین موجود در آناناس عملکرد هضم را تحریک می‌کند و با تسریع روند هضم پروتئین می‌تواند به خلاص شدن از شر سلولیت کمک کند.

آناناس نمی‌تواند به طور جادویی چربی را حل کند. با این حال، اگر مصرف آناناس را با تمرین بدنی ترکیب کنید و از حد نرمال کالری روزانه فراتر نروید، به شما در بهبود نتایج کمک می‌کند.

9. معجزه آناناس؛ التهاب را از بین می‌برد

این میوه‌ی خوشمزه سرشار از ویتامین C است و آنزیمی به نام بروملئین دارد که می‌تواند به تحریک هضم پروتئین، کاهش التهاب روده و تقویت سیستم ایمنی بدن کمک کند.

مطلب مرتبط: ۱۰ ماده خوراکی که به مبارزه با التهاب در بدن کمک می کنند

8. به سلامت قلب کمک می‌کند

ویتامین C موجود در آناناس از بروز مشکلات رگ‌های خونی جلوگیری کرده و به تولید کلاژن در داخل استخوان‌ها، غضروف‌ها، عضلات و رگ‌های خونی کمک می‌کند.

7. سبب حفظ قوه بینایی می‌شود

 یک معجزه آناناس تاثیر زیادی است که روی سلامت چشم دارد. حاوی ویتامین A است که به حفظ قوه بینایی کمک می‌کند. بتاکاروتن نیز عملکرد آن را تقویت می‌کند. مصرف روزانه آناناس می‌تواند خطر دژنراسیون ماکولا را کاهش دهد.

مطلب مرتبط: ۸ شیوه که چشم ها و قدرت بینایی مان را تقویت کنیم

6. استخوان‌ها را تقویت می‌کند

کلسیم و منیزیم موجود در آناناس می‌تواند استخوان‌ها را قوی‌تر کند. 1 لیوان آب آناناس برای دریافت بیش از 70 درصد از مقدار مورد نیاز روزانه از منگنز کافی است.

مطلب مرتبط: به خاطر استخوان های تان، این مواد غذایی را مصرف کنید

5. معجزه آناناس؛ از سكته مغزي جلوگيري می‌کند

آناناس حاوی مقدار زیادی پتاسیم است که به کاهش فشار خون و جلوگیری از سکته مغزی کمک می‌کند. همچنین می‌تواند با از بین بردن رسوبات داخل رگ‌های خونی، از سکته قلبی جلوگیری کند.

4. روند پیری را کند می‌کند

داخل آناناس مقدار زیادی منگنز وجود دارد و از بدن در برابر رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند. این رادیکال‌های می‌توانند سلول‌های شما را آسیب زده و روند پیری را تسریع کنند. بنابراین، یک معجزه آناناس آهسته کردن روند پیری است.

مطلب مرتبط: این ۵ ماده غذایی ساده، روند پیری را کند می کنند

3. سیستم هضم را به حالت طبیعی برمی‌گرداند

یک معجزه آناناس مبارزه با یبوست و کمک به روند هضم است. این میوه همچنین می‌تواند به بهبود کولیت زخمی کمک کند، اما فقط به عنوان یک داروی حمایتی و پس از تجویز پزشک.

با این حال، از آنجایی که آب آناناس می‌تواند اسیدیته معده را افزایش دهد، در صورت ابتلا به ورم معده یا زخم معده، باید بسیار مراقب باشید.

2. معجزه آناناس؛ سطح قند خون را کاهش می‌دهد

 فیبر آناناس می‌تواند سرعت هضم قند را کاهش داده و در نتیجه سطح قند خون را کاهش دهد.

مطلب مرتبط: ۵ نکته از تاثیر مخربی که قند روی مغز دارد

1. سطح باروری را افزایش می‌دهد

بروملئین همچنین با بهبود گردش خون در داخل رحم به بهبود سطح بارری زنان کمک می‌کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان