جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
35 بازدید

۱۰ زن زیبا که به لحاظ علمی چهره ای بدون نقص دارند

خواندن 3 دقیقه
5
(1)

واقعیت این است که بعضی افراد از دیگران زیباتر به نظر می‌رسند، و یک توضیح علمی برای این موضوع وجود دارد: هر چیز زیبا در جهان ما تابع قاعده نسبت طلایی است. به بیان ساده، هر چیزی که زیبا قلمداد شود متناسب نیز است. و چهره انسان نیز از این قاعده مستثنی نیست.

در این نوشتار نتیجه تحقیق جراح معروف زیبایی صورت، داکتر جولیان دی سیلوا را می‌خوانیم. او با کمک محاسبات ریاضی 10 زیباترین زن مشهور جهان را تعیین کرد.

۱۰. کارا دلوین

امتیاز کلی: 89.99

لب‌ها و ابروهای کارا دلوین بالاترین امتیاز را به دست آورد. داکتر دی سیلوا می‌گوید: “پیشانی بزرگ کارا امتیاز منفی به او داد. او به خاطر ابروهای بسیار زیبا و خیره‌کننده، به شهرت رسیده است. لب‌های او به زیبایی شکل گرفته‌اند. “

karla dolin

۹. کیتی پری

امتیاز کلی: 90.08

کیتی پری برای موقعیت بینی خود امتیاز زیادی کسب کرد. داکتر دی سیلوا افزود: “کیتی امتیاز بسیار خوبی برای بینی خود به دست آورد، اما چانه‌اش تعریفی ندارد.”

kate perry

۸. ناتالی پورتمن

امتیاز کلی: 90.51

به گفته داکتر جولیان دی سیلوا، ناحیه ابروهای ناتالی امتیاز او را کم کرد. “موقعیت چشم‌های ناتالی کاملاً درست است. “

natalia portman

۷. اسکارلت جوهانسون

امتیاز کلی: 90.91

داکتر دی سیلوا گفت: “اسکارلت جوهانسون بالاترین نمره (99.99) را از نظر موقعیت چشم گرفت، اما فرم صورت و ابروهای نازکش امتیاز او را کم کرد.”

scarlett johnson

۶. کیت ماس

 امتیاز کلی: 91.05

کیت ماس ​​امتیاز زیادی روی پیشانی و ابروهایش به دست آورد. این جراح می‌گوید: “کیت یکی از بالاترین نمره‌ها را برای ابروها و فاصله چشم‌هایش داشت، اما چانه‌اش امتیاز زیادی هبه دست نیاورد.”

kate moss

۵. تیلور سوییفت

امتیاز کلی: 91.64

داکتر دی سیلوا گفت: “تیلور امتیاز بسیار خوبی برای چانه و لب‌های خود گرفت، اما امتیاز ابروهایش پایین بود.”

tailor swift

۴. آریانا گرانده

امتیاز کلی: 91.81

به گفته داکتر دی سیلوا: “آریانا برای پیشانی و چانه خود امتیاز زیادی کسب کرد. او برای ابروهایش و فاصله ​​بین لب بالا و بینی که بیشتر از حد متوسط بود، امتیاز کمی گرفت. “

ariana grande

۳. امبر هرد

امتیاز کلی: 91.85

شکل بینی و چانه امبر هرد رتبه سوم را به او داده است. “امبر زیبایی بی حدی دارد.”

amber heard

۲. بیانسه

امتیاز کلی: 92.44

بیانسه در ناحیه پیشانی و ابرو خود امتیاز خوبی گرفت. “او امیتاز خوبی برای فرم صورت خود گرفت، اما برای چانه امتیاز زیادی نگرفت.”

beyonce

۱. بلا حدید

امتیاز کلی: 94.35

بلا حدید برنده بدون قید و شرط است. داکتر دی سیلوا گفت: “بلا دارای تقارن خیره‌کننده صورت و چانه است که فقط 0.3٪ از بی‌نقصی مطلق فاصله دارد. او همچنین به دلیل موقعیت چشمش رتبه دوم را گرفت. بزرگترین نقطه ضعف بلا حدید در ناحیه ابرو است. “

bella hadid

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان