جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
12 بازدید

۱۰ چیز که کودک درون تان می‌خواهد به شما بگوید

خواندن 4 دقیقه
5
(2)

اگر دقت کنید، آن پسر یا دختر کوچک گذشته هنوز در تلاش است تا با شما ارتباط برقرار کند. کودک درون ما هرگز ترک‌مان نمی‌کند. ما در حین اینکه بزرگتر می‌شویم، او را فراموش می‌کنیم. بکوشید پیام‌های کودک درون‌تان را بشنوید، زیرا او می‌تواند در طول زندگی‌تان بسیار به شما کمک کند.

۱. فراموش نکن که بخندی!

طبق مطالعات متعدد، کودکان 300 تا 400 بار در روز می‌خندند، در حالی که بزرگسالان فقط 4 تا 17 بار در روز می‌خندند. بزرگتر شدن به معنای کم‌تر خندیدن نیست. در حقیقت، فرصت‌های زیادی برای خنده وجود دارد. در برخی کشورها، باشگاه‌های خنده راه‌اندازی شده‌اند تا مردم دور هم جمع شوند و فقط بخندند! زندگی آنطور که ما تصور می‌کنیم جدی نیست، بنابراین خندیدن را فراموش نکنید!

۲. الان در امان هستی و من هم در امانم

بسیاری از ما نوعی آسیب دوران کودکی را تحمل کرده‌ایم که احتمالاً سال‌ها ما را درگیر کرده‌است. کنار آمدن با آسیب گذشته مستلزم کار درونی زیاد و پذیرفتن آنچه اتفاق افتاده‌ برای حرکت به جلو است. کودک درون می‌خواهد شما بدانید که می‌توانید تمام رنج‌ها را در گذشته بگذارید و آینده‌ای درخشان در انتظار شماست.

۳. ساده بگیر

در کودکی زندگی ساده است. شما اجازه می‌دادید خیا‌ل‌تان هر جایی برود، و نگران فردا یا دیروز نبودید. چرا این حالت باید در بزرگسالی تغییر کند؟ با تمرین مینیمالیسم، فعالیت در خارج از خانه و داشتن شغلی که دوست دارید، باز هم می‌توانید زندگی نسبتاً ساده‌ای داشته باشید. کودک درون عاشق سادگی است.

۴. تو فوق‌العاده خواهی بود!

در کودکی م ااجازه نمی‌دهیم که افکار منفی ناامیدمان کنند. اما در بزرگسالی گاه هجوم افکار منفی دلسردمان می‌کنند. با این حال، شما توانایی کنترل افکار خود را دارید. بنابراین، فردا که از خواب بیدار شدید، به خود بگویید که تو عالی خواهی بود، و ببینید چه اتفاقی می‌افتد!

۵. ما همیشه با هم خواهیم بود

کودک درون شما هرگز ترک‌تان نمی‌کند، زیرا همیشه قسمت مهمی از شما خواهد بود. بپذیریم که بهترین راه برای سالم ماندن در زندگی این است که به کودک درون اجازه بدهید بدرخشد و هرگز زندگی را خیلی جدی نگیرید.

۶. رنج را رها کن

اگر می‌خواهید در داستان شخصی خود پیش بروید، باید گذشته را کنار بگذارید. از آن درس بگیرید، همه کسانی را که باعث رنج‌تان شده‌اند ببخشید و ادامه دهید. وقتی از تمام انرژی منفی گذشته خلاص می‌شوید، جایی برای اتفاقات مثبت و افراد زندگی خود باز می‌کنید.

۷. بیا بازی کنیم!

کودکان بیشتر وقت خود را به بازی می‌گذرانند، در حالی که بزرگسالان بیشتر وقت خود را به کار می‌گذرانند. اگر هیچ زمانی را برای ریلکس کردن و تفریح ​​اختصاص ندهید، زندگی بسیار کسل کننده می‌شود. سعی کنید کمی از تعهدات را کاهش دهید و از این زندگی لذت ببرید. فقط برای پرداخت هزینه‌ها و کار کردن که به دنیا نیامده‌اید. شما لیاقت این را دارید که از این زندگی لذت ببرید.

۸. از عشق ورزیدن نترس

کودکان آزادانه و آشکارا عشق می‌ورزند. هرچه بزرگ‌تر می‌شویم و با هر نامهربانی که می‌بینیم، از آدم‌ها دور می‌شویم. مهم نیست چند بار آسیب می‌بینید، به هر حال دیگران را دوست داشته باشید. عشق بدون قید و شرط به معنای دوست داشتن دیگران است بدون توجه به آنچه آنها می‌توانند به شما بدهند.

۹. تو زیبا هستی

کودکان معنای زشت را نمی‌دانند، زیرا آنها هیچ زشتی در قلب خود ندارند. آنها زشتی را در درون خود یا دنیای اطراف خود درک نمی‌کنند، زیرا فقط با عشق و زیبایی به این دنیا می‌نگرند. به آینه نگاه کنید و به خود بگویید که زیبا هستید. کودک درون‌تان را فعال کنید و سعی کنید دنیا را با زیبایی، عاری از تبعیض، نفرت از خود و دیگران، و برچسب‌های منفی ببینید.

۱۰. دوستت دارم

کودک درون شما دوست دارد شما خودتان را همانطور که هستید دوست داشته باشید، زیرا روزی روزگاری، شما خود را همانطور که بودید دوست داشتید! نفرت یک رفتار آموخته شده است، و این شامل نفرت از خود نیز می‌شود. کودک درون‌تان را حتی در تاریک‌ترین روزها به عنوان چراغی از نور به یاد داشته باشید و عشق بسیار راحت‌تر در قلب‌تان وارد خواهد شد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 2

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان