جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
14 بازدید

۷ آدم مشهوری که مرگ خود را پیش بینی کردند

خواندن 4 دقیقه
3
(2)

شاید بسیاری از ما قریب‌الوقوع بودن مرگ را زمانی که تهدیدی در نزدیکی‌مان بوده، حس کرده باشیم. اما تعداد کسانی که مرگ خود را پیش بینی کرده باشند خیلی زیاد نیست! در این نوشتار ۷ مورد از افرادی را که مرگ خود را پیش بینی کرده‌اند می‌بینیم.

۱. مارتین لوتر کینگ جونیور

احتمالا یکی از مشهورترین کسانی که مرگ خود را حس کرده بود، مارتین لوتر کینگ جونیور است. او که در اپریل ۱۹۶۸ برای حمایت از اعتصاب کارگران آمریکایی آفریقایی تبار به ممفیس سفر کرده بود، رو به جمعیت گرد هم آمده گفت که او می‌بیند به زودی برابری نژادی رخ خواهد داد. او در ادامه گفت که من هم می‌خواهم آن روز را ببینم و گرچه دوست دارم عمر طولانی داشته باشم اما نگران سرنوشت نیستم. او روز بعد در بالکن هتلش کشته شد!

۲. مارک توین

مارک توین، نویسنده مشهور آمریکایی است اما چیزی که کمتر در مورد او شناخته شده‌است این است که او زمان دقیق مرگش را پیش‌بینی کرده بود! خالق داستان‌های مشهور تام سایر و هاکلبری فین در سال ۱۹۳۵ متولد شد، یعنی همان سالی که  دنباله‌دار هالی دیده شد. او قبل از سال ۱۹۱۰ و پدیدار شدن مجدد هالی گفته بود که من با هالی آمدم و با آمدن دوباره آن از این زندگی می‌روم. متاسفانه توین در ۲۱ اپریل همان سال مرد.

۳. اولیور رید

اولیور رید هنرپیشه بریتانیایی در یک برنامه تلویزیونی حاضر شده بود که از او سوال شد، بعد از مرگش دیگران او را با چه ویژگی به یاد خواهند آورد. او در میان صحبتش گفته بود که در اثر حمله قلبی خواهد مرد. و همین‌طور هم شد. اولیور رید در سال ۱۹۹۹ در اثر حمله قلبی مرد.

۴. بادی هالی

خواننده آمریکایی و بنیانگذار سبک راک اند رول، تنها ۲۲ سال داشت که با سه همراهش در اثر سقوط هواپیما کشته شد. بعدها همسرش گفت که شبی خواب دیده گلوله‌ای آتشین روی زمین می‌افتد و وقتی از ترس بیدار می‌شود و خواب را برای بادی تعریف می‌کند، بادی می‌گوید که او هم خواب دیده در یک هواپیما از او دور می‌شود.

۴. آرنولد شونبرگ

آرنولد شونبرگ، آهنگساز اتریشی از تریسکایدا فوبیا (ترس از عدد ۱۳) رنج می‌برد. روز ۱۳ جولای ۱۹۵۱ برای او روز بسیار بدی بود. تمام روز را در تخت بود و اطمینان داشت که قبل از پایان آن روز خواهد مرد. تنها ۱۵ دقیقه به پایان روز ۱۳ جولای مانده بود و همسر او خوشحال بود از اینکه چیزی به پایان روز نمانده، که آرنولد در اثر حمله قلبی جان باخت.

۵. آبراهام لینکلن

در ۵ اپریل ۱۹۶۵، لینکلن به یکی از دوستانش گفته بود که خواب جسدی را در قسمت شرقی کاخ سفید دیده‌است و کسی در خواب به او گفته که این جسد رئیس جمهور است که توسط یک آدمکش کشته شده‌است. ۱۰ روز بعد او توسط جان ویلکس بوث ترور شد.

۶. جیم موریسون

جیم موریسون آهنگساز و خواننده آمریکایی بود. جیم که ظاهرا از مرگ زودهنگام جیمی هندریکس و جنیس چاپلین که هر دو در ۲۷ سالگی مرده بودند، ترسیده بود، در جمع دوستانش گفته بود سومین راک استاری که می‌میرد من هستم! به هر حال این حرف جیم را پیش بینی بدانیم یا نه، او چند ماه بعد در ۲۷ سالگی مرد.

۷. میکی ولش

میکی ولش موسیقی‌دان و هنرمند آمریکایی، در تاریخ ۲۶ سپتامبر ۲۰۱۱ در توییتی نوشته بود که خواب دیده آخر هفته در اثر حمله قلبی شیکاگو می‌میرد و باید وصیت‌نامه‌اش را بنویسد. بعد مجدد توییت کرده بود که زمان مرگش در این خواب در واقع آخر دو هفته بعد بوده‌است. جسد او دو هفته بعد در هتلی در شیکاگو پیدا شد. او در اثر حمله قلبی مرده بود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3 / 5. تعداد آرا: 2

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان