جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

این متد موثر از کشور جاپان کمک تان می کند از چربی شکم خلاص شوید

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

میکی ریوسوکه بازیگر اهل جاپان روش جالبی را توصیه می‌کند که به او کمک کرده ‌است فقط در طول مدت چند هفته 13 کیلوگرم از وزنش و 12 سانتی متر از سایز کمرش را کم کند. این نتیجه یک عارضه جانبی نوعی ورزش برای تسکین کمر درد است که توسط پزشک برای او تجویز شده بود. نکته جالب توجه در مورد متد میکی ریوسوکه این است که این تمرین فقط 2 دقیقه در روز طول می‌کشد.

ما شما را به امتحان کردن این روش دعوت می‌کنیم. خواهید دید که این روش تا چه حد روی کاهش وزن شما موثر است.

این روش از کشور جاپان به شما کمک می‌کند تا به سرعت از شر چربی‌های شکم خلاص شوید. ریوسوکه آن را رژیم تنفس طولانی نامیده ‌است. برای انجام این متد باید در موقعیت خاصی قرار بگیرید، نفس‌تان را سه ثانیه تو بکشید و سپس بازدم شدیدی به مدت هفت ثانیه داشته باشید.

اکثر پزشکان اروپایی از به کار بردن تمرینات تنفسی برای کاهش وزن حمایت می‌کنند و تأثیر آنها را به شرح زیر توضیح می دهند: چربی از اکسیژن، کربن و هیدروژن تشکیل شده ‌است. وقتی اکسیژن را با تنفس وارد بدن می‌کنیم به سلول‌های چربی می‌رسد، . آنها را به اجزایشان (کربن و آب) تقسیم می‌کند. بنابراین‌، هرچه بدن ما اکسیژن بیشتری استفاده کند، چربی بیشتری می‌سوزانیم.

این تمرین را هر روز به مدت 2 تا 10 دقیقه انجام دهید.

– بایستید، و یک پای خود را به جلو و دیگری را به عقب فشار دهید.

– اکنون باید باسن خود را صاف کرده و وزن خود را به پای عقب خود منتقل کنید.

– به مدت 3 ثانیه نفس‌تان را به آرامی تو بکشید و در عین زمان دستان خود را بالای سرتان ببرید.

– سپس به مدت 7 ثانیه با فشار زیاد نفس خود را بیرون دهید.

علاوه بر این، چنان‌چه متخصصان می‌گویند‌، این روش باعث تقویت عضلات بدن و افزایش متابولیسم می‌شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان