جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

تاکید امرالله صالح بر دست داشتن طالبان در ترورهای هدفمند

خواندن 3 دقیقه
0
(0)

امرالله صالح معاون اول ریاست جمهوری تاکید می کند که ترورهای هدفمند کار«طالبان سیاه روی و تروریست» است.

امرالله صالح امروز یک‌شنبه (21جدی) در گزارش جلسه شش و نیم صبح اش نگاشته است که چهارده نفر از منسوبین پولیس را که در بازداشت قاتلین یوسف رشید رییس فیفا نقش داشتند تشویق کرده است.

صالح با بیان این که انکشاف پرونده ترور یوسف رشید را شریک می کند افزوده: «تک تک از ترور های هدفمند کار طالبان سیاه روی و تروریست است. آنها جامعه مدنی را ستون حراست و دفاع از جمهوریت می بینند و تلاش دارند که آن را ضعیف و یا خموش سازند.»

او تاکید کرده که طالبان به هیچ یک از اهداف شان نمی رسند. به گفته آقای صالح کشتار مردم بخاطر دستیابی به اهداف سیاسی و آنهم بخاطر تحکیم منافع بیگانه یک استراتیژی ناکام و بدنام است.

امرالله صالح در حالی بر دست داشتن گروه طالبان در ترورهای هدفمند اخیر تاکید می کند که پیش از این گروه طالبان در اعلامیه های دست داشتن در این ترورها را رد کرده است.

ترورهای هدفنمد دو روز گذشته در کابل

معاون اول ریاست جمهوری گفته است که غلام دستگیر خان خلبان نیروهای هوایی را به بهانه این که برای خانه ات خریدار پیدا شده است به نیازبیک در ناحیه پنجم کشانده بودند.

او خاطرنشان کرده که خریداران خانه این خلبان نیروهای ارتش در اصل تروریستان بوده و تیم شش و نیم این پرونده زیر تحقیق دارد تا به این نتیجه که تروریستان از کجا می دانستند خانه این خلبان فروشی است و در کدام راهنما ثبت شده را دریابند.

صالح تاکید کرده هنوز مشخص نیست منبع تروریستان قومی و خانوادگی بوده یا از کتاب راهنما اطلاعا را بدست آورده و یا این که جاسوسان در جای دیگر رخنه کرده است.

آقای صالح تصریح کرده که در حادثه ماین گذاری که نوعش هنوز مشخص نیست در منطقه چهارقلعه وزیرآباد نزدیک شهرک آریا یک تن کشته شده است.

رسیدگی به شکایات مردم

امرالله صالح در ادامه نگاشته است که تمام سیستم مرکز گرمی های مکروریان از بین رفته و ترمیم ان در توان مالی شهرداری نیست.

او خاطرنشان کرده که ترمیم این مرکز گرمی ها کار کوتاه مدت و یک شبه نیست و این زمستان مشکل آن حل نمی شود.

صالح اضافه کرده که شبکه باجگیر در بخش های از حوزه دوم و چهارم دوباره فعال شده  است.

او هشدار داده که پولیس در حالات خاص و بخصوص وقتی که متوجه شود مجرم اسلحه حمل می کند حق فیر را دارد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان