جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

تازه های شش و نیم؛ از تمرکز بر جنگ روانی در شبکه های اجتماعی تا دخیل سازی ریاست مبارزه با جرایم سنگین

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

پس انتشار فهرستی از نام ها در شبکه های اجتماعی به عنوان اهداف ترور طالبان امرالله صالح معاون اول ریاست جمهوری می گوید که از موثق بودن این فهرست آگاهی ندارد اما تلاش می کند تا ریشه این جنگ روانی را پیدا کند.

آقای صالح امروز سه‌شنبه (16جدی) گفته است: «یک فهرست از اسم ها در شبکه های اجتماعی پخش شده است که گویا طالبان می خواهند این افراد را ترور نمایند. تلاش داریم که ریشه این جنگ روانی را پیدا کنیم.»

به گفته آقای صالح طالبان با هر کسی که طالب نیست دشمن است. او در عین حال گفته که این گروه با ساختارهای که پرچم افغانستان در آن نمایان باشد دشمنی دارند.

جرایم سنگین

آقای صالح خاطرنشان کرده که به دلیل افزایش حجم کار روی ریاست تحقیقات جنایی پولیس کابل آزاد سازی ساحات سبز و حصول قروض دولتی به اداره مبارزه با جرایم سنگین سپرده شده است.

صالح اضافه کرده که موتر فروشی های واقع درمنطقه قصبه برای اولین بار پس از ده سال حاضر شده اند که صد میلیون افغانی مقروضیت شان را به صورت ماهیانه بپردازند.

رویدادهای امنیتی در کابل

امرالله صالح در خصوص رویدادهای امنیتی در شهر کابل گفته است که در بیست و چهار ساعت گذشته کابل شاهد حادثه بزرگ جنایی نبوده است.

او تاکید کرده که بازداشتی های موفقانه که امنیت ملی داشته بخشی از زیربنای «ترور و تروریزم» را در کابل فروریخته اما انهدام آن کار زیادی نیاز دارد.

صالح تعهد کرده که در روز های آینده فهرست تروریستان بازداشت شده پس از آغاز جلسات شش و نیم را همراه با چگونگی رسیدگی به پرونده شان را منتشر می کند.

معاون اول رییس جمهور تاکید کرده: «یک گروه موتر دزد را که متاسفانه در درون نهاد ها نفوذ و رخنه کرده بودند در حوزه پنجم دستگیر کردیم. شاید پس فردا جزییات را برملا سازیم.»

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان