شیوه پیام دادن شما چیزهای زیادی از شخصیت تان می گوید!

توسطتحریریه خبرنامه

آذر ۲۳, ۱۳۹۹ به روز رسانی : آذر ۲۴, ۱۳۹۹

در مورد نحوه ارسال پیام شما هیچ قانون مُدونی وجود ندارد و به همین دلیل است که نحوه نوشتن پیام می‌تواند نشانگر نوع شخصیت شما باشد. در این نوشتار می‌بینیم که شیوه پیام دادن شما چیزهای جالبی از شخصیت‌تان می‌گوید. با ما همراه باشید!

۱. شما نوشتن متن‌های طولانی را دوست دارید

 نوشتن پاراگراف‌های طولانی برای شما مهم است زیرا می‌توانید احساسات و افکار خود را در آن بگنجانید. شما فردی حساس و متفکر هستید و کلمات را ابزاری معنادار و قدرتمند می‌دانید. دوستان‌تان می‌دانند که شما مهربان و دلسوز هستید و اطمینان دارند که همیشه در کنارشان خواهید بود.

مطلب مرتبط: شیوه غذا خوردن، ویژگی های شخصیتی آدم ها را فاش می کند

۲. با استفاده از جملات کوتاه پیام می‌دهید

 دوستان‌تان شما می‌دانند که پیام‌های‌تان به “خوب است” ، “نه” و “بله” خلاصه می‌شود. پیام‌های‌ شما درست مثل خودتان رک و راست هستند. شما موضوعات را پیچ و تاب نمی‌دهید تا جلوه بهتری داشته باشند و این یک ویژگی بی‌نظیر است. شما با کلمات بازی نمی‌کنید و همیشه به کسی که از شما مشورت می‌خواهد، حقیقت را می‌گویید.

مطلب مرتبط: اینکه فرزند چندم خانواده هستید، روی شخصیت شما تاثیر دارد

۳. دوست دارید از شکلک‌ها (ایموجی) استفاده کنید

شما از ایموجی‌ها استفاده می‌کنید به این دلیل که رساتر هستند. خوب، دقیقاً خدتان هم مثل این شکلک‌های زیبا، سرشار از احساس هستید. قبل از اینکه به مردم بگویید چه احساسی دارید، دو بار فکر نمی‌کنید. اگر استرس، هیجان یا اندوه داشته باشید، اطرافیان‌تان به راحتی می‌فهمند.

مطلب مرتبط: ۸ حقیقت جالبی که روانشناسان در مورد شخصیت کشف کرده اند

۴. هنگام ارسال پیام کوتاه خیلی مراقب هستید

شما در پیام‌های‌تان از عبارت‌های حاکی از شوخی و خنده مثلِ «هاها» استفاده می‌کنید؛ در ارسال پیام مراقب هستید زیرا مطمئن نیستید شخصی که برایش پیام می‌دهید چگونه متن شما را برداشت می‌کند. شما درگیری را دوست ندارید و نمی‌خواهید بی ادب به نظر برسید. در واقع دوست دارید دوستان و اطرافیان‌تان را خوشحال کنید. این یک ویژگی شگفت‌انگیز است، اما باید مرزهای خود را بدانید و گاهی اوقات صادق‌تر باشید و پشت عبارات و کلمات پنهان نشوید.

مطلب مرتبط: انتخاب رنگ لباس چه چیزهایی از شخصیت ما می گوید؟

۵. دیر پاسخ پیام‌ها را می‌دهید

احتمالا دوستان‌تان از این موضوع شکایت می‌کنند. این بدان معناست که سرتان شلوغ است و کارهای زیادی را باید تکمیل کنید. با این وجود، شما سعی می‌کنید راهی پیدا کنید و زمانی برای پاسخگویی به پیام‌ها اختصاص دهید، به ویژه اگر در آن پیام موضوعی است که برای‌تان عایدی خاصی دارد.

مطلب مرتبط: ۷ حقیقت شگفت انگیز که صدای تان در مورد شما می گوید

۶. بارها و بارها پیام می‌دهید

 شما شجاع و جسور هستید و همیشه دنبال آنچه دوست دارید می‌روید. آنچه شما را خاص می‌کند این است که قاطعیت دارید و از کنترل زندگی خود نمی‌ترسید. با این حال، گاهی اوقات مخاطب‌تان ممکن است ناشکیبا باشد و نتیجه خوبی نگیرید!

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *