جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
7 بازدید

رنگ سال ۲۰۲۱: ترکیبی زیبا از ثبات و بارقه امید!

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

موسسه پانتون، که به عنوان تعیین‌کننده غیررسمی رنگ سال، شهرت جهانی دارد، در نهایت رنگ سال ۲۰۲۱ را اعلام کرد. خاکستری و زرد روشن و درخشان، یک سایه “خوش بینانه” از زرد، دو رنگی هستند که پانتون به عنوان رنگ‌های سال 2021 برگزیده ‌است.

موسسه رنگ آمریكایی پانتون معتقد است كه جفت شدن سایه رنگ‌ها به مردم كمك می‌كند تا در دنیایی كه پر از عدم اطمینان روزافزون است “خود را با انرژی، وضوح و امید تقویت كنند”.

سایه روشن رنگ زرد، به منظور ایجاد حسِ “نوید آمدن یک روز آفتابی و پر از امید ” است، در حالی که خاکستری (دیگر رنگ سال ۲۰۲۱) رنگ بسیار ملایمی است که بیشتر از “خونسردی، ثبات و مقاومت” نشان دارد.

پانتون می‌گوید می‌توان این رنگ را با عناصر طبیعی بادوام مقایسه کرد، مانند سنگریزه‌هایی که با گذشت زمان در ساحل فرسوده شده‌اند.

لئاتریس آیزمن، مدیر اجرایی موسسه رنگ پانتون در مورد رنگ سال ۲۰۲۱، می‌گوید: انتخاب دو رنگ متفاوت و مستقل، چگونگی کنار هم قرار گرفتنِ عناصر مختلف را برای ابرازِ پیام قدرت و امیدواری که هم ماندگار است و هم روحیه‌بخش، به گونه‌ای واضح نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: “شدنی و سخت، اما در عین حال گرم و خوش بین، این یک ترکیب رنگ است که به ما مقاومت و امید را عطا می‌کند.”

“ما باید پر از انگیزه باشیم، این برای روحیه انسان ضروری است.”

سال پر فراز و نشیب 2020، شرکت‌های دیگر را بر آن داشته است تا سایه رنگ‌های مشابه رنگ‌ سال 2021 را برای خود انتخاب کنند.

این اولین بار نیست که موسسه پانتون دو رنگ را به عنوان رنگ سال انتخاب می‌کند. رز کوارتز، صورتی کم رنگ و سرنیتی، آبی پودری، انتخاب‌های این موسسه برای رنگ سال 2016 بودند.

رنگ‌هایی که موسسه پانتون به عنوان رنگ سال انتخاب می‌کند، عموما پیامی اجتماعی را در بر دارند. به عنوان مثال، بحران آب و هوا نقطه عطفی برای انتخاب رنگ سال 2019 (رنگ زنده مرجانی) و رنگ سال 2017 بود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان