هشدار صالح به سکتور صحی؛ لوحه های خود را اصلاح کنید!

توسطفریدون حسنی

آذر ۱۷, ۱۳۹۹ به روز رسانی : آذر ۱۷, ۱۳۹۹

امرالله صالح معاون اول ریاست جمهوری می گوید در جلسه امنیتی شش و نیم صبح فیصله شده که تمام داکتران، کلینیک و شفاخانه های که در لوحه های شان عکس بدن انسان را گذاشته برخورد قانونی می شود.

امرالله صالح امروز دوشنبه (16قوس) گفته است: «به تمام دوکتورانی که در لوحه های خود عکس های اعضای بدن را گذاشته اند هشدار داده می شود که مطابق به اخلاق طبابت و مسلک تنها بنویسند داکتر – کلنیک و یا شفاخانه. گذاشتن عکس اعضای بدن و ارگانهای بدن بی حرمتی به کرامت انسانی است.»

صالح افزوده مردم وقتی لوحه داکتر را ببینند نیاز نیست که حتمن عکس مریض در حال عملیات و یا زخمی در لوحه نیز وجود داشته باشد.

معاون اول ریاست جمهوی تاکید کرده که با متخلفین برخورد غیرمتعارف صورت گرفته و تشهیر منفی می شوند.

رویداد های امنیتی در کابل

امرالله صالح در خصوص رویداد های امنیتی در کابل گفته است که تا یک هفته دیگر در مشوره دادستان ها، امنیت ملی و پولیس طرح تدابیر برای دادستان ها گرفته می شود.

او خاطرنشان کرده که پولیس سه نفر را در پیوند به ترور پامیر فیضی، آمر کمیتۀ تحقیق ریاست دادستانی نظامی ولایت کابل بازداشت کرده است. به گفته او شاهدان عینی می گویند که یکی از دستگیر شدگان شباهت به شخصی دارد که این دادستان را هدف گرفته است.

معاون اول ریاست جمهوری افزوده که امنیت ملی یکی از افراد حقانی را که در ترور کارمندان دولتی در خوست دست داشته و وارد کابل شده بود بازداشت کرده است.

صالح اضافه کرده که هیچ حادثه دلخراش و «بزرگ جنایی و تروریستی» در کابل در بیست وچهارساعت گذشته ثبت نشده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *