جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

7 رویداد جنایی و دو رویداد ترویستی در 48 ساعت در کابل؛ صالح: پزشک که بر یک بیمار ده ساله تجاوز کرده بازداشت شد

خواندن 3 دقیقه
0
(0)

همزمان با ثبت 7 رویداد جنایی و دو رویداد تروریستی در 48 ساعت گذشته در شهرکابل امرالله صالح معاون اول ریاست جمهوری می گوید داکتری که بر یک پسربچه ده ساله «تجاوز جنسی – عمل لواط را – به کرات» انجام می دهد بازداشت شده است.

آقای صالح امروز شنبه (8قوس) گفته است که پس از بازداشت این پزشک از وزارت صحت عامه خواسته می شود تا جواز کار او را لغو کند تا او پس از رهایی از زندان در جامعه دیگر به اسم داکتر جای نداشته باشد.

صالح افزوده این داکتر عزیزالله نام دارد و در شفاخانه ذوالفقار در حوزه شانزدهم کار می کرد.

در همین حال امرالله صالح گفت که یکی از محافظین صلاح الدین ربانی رییس جمعیت اسلامی پس از آن از سوی دزدان مسلح کشته شده که می خواست حین باجگیری دزدان از مردم مداخله کند.

او تاکید کرده که رویداد قتل محافظ ربانی ثابت کرده که فهرست مجرمین موثق است.

معاون نخست ریاست جمهوری جانباختن کارمند تلویزیون خورشید را جنایی خوانده و تاکید کرده که تمام جزییات آن در ریاست تحقیقات جنایی وزارت داخله موجود است و به دلیل عدم رضایت خانواده او نشر نمی شود.

صالح خاطرنشان کرده که در چهل و هشت ساعت گذشته ریاست امنیت ملی کابل توانسته است یازده نفر از اعضای گروه طالبان و «طالبان داعشی» را بازداشت کند. او گفته که در میان آنان یک جوان زیر سن به اسم ادریس نیز شامل است که طالبان او را تشویق به انتحار کرده و آماده ساخته بودند.

افزایش انفجار ماین های مقناطیسی

امرالله صالح در خصوص افزایش انفجار ماین های مقناطیسی اعتراف کرده است که کارش درین بخش  قناعت بخش نیست.

او تاکید کرده که در خصوص انفجار ماین های مقناطیسی روی طرح های مشخص و تفصیلی کار می کند.

معاون اول ریاست جمهوری خاطرنشان کرده که در قسمت ماین های چسپکی یا مقناطیسی علاوه بر تشدید کار اطلاعاتی و تحکیم دسترسی هایی که اکنون وجود دارد بالای ابعاد تخنیکی نیز سرمایه گزاری کرده که پس از دستیابی به نتایج شهروندان را در جریان قرار می دهد.

صالح در حالی از عدم پیشرفت در خصوص انفجار ماین های مقناطیسی خبر می دهد که شهر کابل امروز نیز گواه دو انفجار ماین مقناطیسی بوده است. انفجار نخست حوالی ساعت ۰۷:۱۰ دقیقه صبح امروز در منطقۀ گولایی سینما در مربوطات ناحیۀ یازدهم شهر کابل رخ داده و دومی آن حوالی ساعت ۰۷:۴۰ دقیقۀ در جادۀ شهرک امید سبز در مربوطات ناحیۀ ششم یک موتر «فلدر» را هدف قرار داده که در نتیجه این دو انفجار 7 نفر زخمی شده اند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان