جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
2 بازدید

محدودیت بر تابوت فروشان؛ نمایش تابوت در مقابل مغازه های تابوت فروشی ممنوع شد

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

امرالله صالح معاون اول ریاست می گوید برای حفظ آرامش روان مردم تابوت فروشی ها اجازه نمایش تابوت، نصب لوحه های با عکس تابوت و قبر را ندارند.

امرالله صالح امروز پنج‌شنبه (۲۹عقرب) گفته است که در جلسه شش و نیم صبح امروز فیصله شده که تابوت فروشی ها اجازه نمایش تابوت را در روبروی دکان های خویش ندارند و نیز به آنها اجازه نصب لوحه های با عکس تابوت و قبر داده نمی شود.

صالح تاکید کرده که پس از این مغازه های تابوت فروشی تنها در لوحه هایشان باید «خدمات تدفین» بنویسند.

او هشدار داده که تا چهل و هشت ساعت دیگر این مشکل در تمام شهر کابل رفع شود.

به گفته او نمایش تابوت خالی در جاده ها و نصب لوحه های «عجیب و غریب» با عکس قبر و مواد تدفین روان مردم را می فشارد و باید پایان یابد.

پیشرفت ها در تحقیقات حمله بر دانشگاه کابل و جرایم جنایی

امرالله صالح در ادامه نگاشته است که از  اعترافات حزب الله و رحمت الله اعضای جدید بازداشت شده حمله بالای دانشگاه کابل سه باب خانه که از دید استخباراتی به آن خانه های محفوظ گفته می شود و مربوط این باند بود تثیبت شده است.

معاون اول ریاست جمهوری تصریح کرده که ساکنین این منازل مسکونی «کوچیده» اند اما بر اساس بررسی های امنیت ملی از تهکوی آن ثبوت از «جنایات» این  افراد بدست آمده است.

صالح خاطرنشان کرده که با مسوولین رهنمای معاملات که در عقد قرارداد کرایه منازل هدایات ریاست عمومی امنیت ملی را نادیده گرفته مطابق قانون برخورد می شود و این مسوولین با وصف تاکید و داشتن خطوط رهنمایی در تثبیت هویت کرایه گیرنده به عنوان شرکای جرم مورد بازرسی و تحقیق قرار می گیرند.

امرالله صالح در خصوص جرایم جنایی گفته است که از روز گذشته تاکنون هشت نفر مجرم بازداشت شده و نیز ادعای یکی از شفاخانه ها مبنی بر اینکه گویا جنراتور شان را دزدان با کرن و وسایل جرثقیل دزدیده اند بررسی شده و این نشان می دهد که: «در کفش خود مسوولین ریگ است» و سه نفر شان بازداشت شده است.

به گفته او کابل در ۲۴ ساعت گواه سه رویداد جنایی بوده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان