جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

اولین تست خانگی کووید که فورا نتیجه را نشان می دهد، در آمریکا مجوز گرفت

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) اولین کیت تشخیصی کووید-۱۹ را که می‌تواند نتایج را در عرض چند دقیقه ارائه دهد، تأیید کرده‌ است.

تأیید اضطراری برای این کیت تست ساخته شده توسط Lucira Health در روز سه شنبه صادر شد.

کیت تست سریع کووید-۱۹ از فناوری تقویت اسید نوکلئیک استفاده می‌کند که دقیق‌تر از تست‌های آنتی ژن است.

نتایج را می‌توان در مدت 30 دقیقه یا حتی کمتر، مستقیماً از صفحه کیت تست خواند که نشان می‌دهد فرد برای ویروس SARS-CoV-2 مثبت است یا منفی. نتیجه مثبت، وجود SARS-CoV-2 را نشان می‌دهد.

این تست را می‌توان برای افراد 14 ساله یا مسن‌تر که مشکوک به کووید-۱۹ هستند استفاده کرد. نتیجه این تست به سادگی با چرخاندن سواب بینی در یک ویال که سپس در کیت تست قرار می‌گیرد، معلوم می‌شود.

این تست در حال حاضر فقط در صورتی که تجویز شود، قابل استفاده است. کیت تست کووید-۱۹ علاوه بر استفاده در منزل، برای استفاده در شفاخانه‌ها و کلینیک ها نیز مجاز است.

استفان ام هان، کمیسر FDA گفت: “این گزینه تست جدید، پیشرفت مهم تشخیصی برای رفع همه گیری و کاهش بار عمومی انتقال این بیماری است.”

در حالی که برخی از کیت های آزمایش کووید-۱۹ به افراد اجازه می‌دهد خود را در خانه تست کنند و یک سواب را به آزمایشگاه بفرستند، آقای هان تأکید کرد که این اولین راه‌حلی است که می‌تواند به طور کامل در خانه استفاده شود و نتیجه را نشان بدهد. وی گفت: FDA متعهد به گسترش تست کووید-۱۹ در ایالات متحده است.

این خبر در حالی منتشر شده‌است که ویروس همچنان در برخی نقاط جهان در حال گسترش است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان