جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

تحقیقات بیشتر؛ مهاجمان دانشگاه کابل با بمب دستی خود را کشته اند

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

معاون رییس جمهور افغانستان می گوید که مهاجمان برای پاک سازی ردپای خود قبل از کشته شدن دست های شان را با بمب دستی منفجر کرده‌اند.

امرالله صالح، معاون اول رئیس جمهور، امروز دوشنبه (19 عقرب) یافته‌های جدیدی را در مورد حمله به دانشگاه کابل در صفحه فیسبوک خود به نشر رسانده است.

به گفته آقای صالح، مهاجمان قبل از رسیدن نیروهای امنیتی با بمب دستی دستان خود را منفجر کرده‌اند تا ردپایی از خود به جا نگذارند.

او نوشته که امکان داشته مهاجمان قبلا به ارتکاب جرمی دستگیر شده و بایومتریک شده باشند.

آقای صالح همچنین نوشته است که تحقیقات جریان داشته و آن ها سعی می‌کنند با فناوری های پیشرفته، هویت جسد مهاجمان را تثبیت کنند.

حمله به دانشگاه کابل

این گفته ها در حالی است که حوالی ساعت ۱۱ روز دوشنبه (12 عقرب) شماری از مهاجمان انتحاری ابتدا وارد دانشگاه کابل شده و در ساختمان «ستاژ قضایی دانشکده حقوق» به تیراندازی پرداختند.

این تیراندازی نزدیک به شش ساعت دوام کرد و پس از آن سخنگوی وزارت داخله اعلام کرد که این حمله با کشته شدن سه تروریست پایان یافته است.

طارق آرین در آخرین آمار از تلفات این رویداد گفته بود که در این حمله ۲۲ تن کشته و ۲۷ تن زخمی شده اند، اما منابع غیررسمی شمار قربانیان این حمله را بیشتر از آمار اعلام شده می گفتند.

با این که مسئولیت این حمله را گروه داعش برعهده گرفت اما امرالله صالح معاون اول ریاست جمهوری گفته بود برای این که ثابت شود این حمله بر دانشگاه کابل کار گروه طالبان بوده اسناد و شواهد وجود دارد و عملکرد آن شباهت صد درصد با گروه جدید طالبان به اسم «فاتح زواک» دارد که شورشیان در ولایت خوست شکل داده اند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان