جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

ثبت هشت رویداد جنایی در کابل؛ صالح: شهروندان کابل مواظب باشند اما نگران نه!

خواندن 3 دقیقه
0
(0)

امرالله صالح معاون اول ریاست جمهوری می گوید در ۲۴ ساعت گذشته در شهرکابل ۸ رویداد جنایی رخ داده و همه این موارد زیر پیگرد نیروهای امنیتی قرار دارند.

امرالله صالح به ادامه همگانی کردن بحث های جلسه شش و نیم صبح امروز دوشنبه (۱۲عقرب) گفته است که غصب و بند کردن ساحه سبز به بهانه تدابیر امنیتی شکنجه روانی برای مردم کابل است و ازین شکنجه شهر باید خلاص شود.

او افزوده که تخریب ساختمان های مزاحم و غیر قانونی ادامه دارد، بلدوزر هایی که به این هدف توظیف گردیده قوم، سمت، زبان، گروه سیاسی و سلیقه های شخصی را نمی شناسند.

معاون اول ریاست جمهوری اضافه کرده که گروه ۱۲ نفری  که تجار را در باغ داوود آزار و اذیت میکرد بالفعل بازداشت شده و به سزای اعمال خود خواهند رسید.

به گفته او در بیست و چهار ساعت گذشته هشت واقعه جنایی به ثبت شده و نیز پسرجوانی که روز گذشته اختطاف شده بود نجات داده شده است.

او خاطرنشان کرده: «ریاست امنیت ملی کابل اطمینان میدهد که شهریان مواظب باشند اما نگران نه. من اطلاعات شان را به دقت مرور کردم. تروریستان زیر کار و هدف قرار دارند. تشویش نداشته باشد. کسیکه افسر ما را درقره باغ ترور کرده بود دستگیر گردید.»

صالح ادامه داده که ترافیک کابل آنعده از تکسی هایی را که در سیت پیشرو دونفر مسافر جابجا می کنند توقف و جریمه می کند و بخشی از جریمه این است که ازین موتر ها برای گزمه های شاروالی و پولیس برای چند روز استفاده می شود.

نصب عکس عامل حملات خونین کابل در جاده ها

پس از نصب تصاویر مجرمین در چهار راهی ها امرالله صالح تاکید کرده که براساس وعده شان امروز تصاویر ۳۳ نفر تروریستانی که طراح حملات خونبار بوده اند در شهر نصب می شود.

او از شهروندان خواسته است که علیه این افراد اقامه دعوای حق العبد نمایند.

معاون اول ریاست جمهوری در ادامه گفته است که ریاست مبارزه با جرایم جنایی یک بار دیگر به تمام صاحبان شهرک ها و بلند منزل ها ابلاغیه و هشداریه خویش را تکراری فرستاده که اگر فلتر های تصفیه دود ذغال نصب نکرده باشند تشهیر منفی، ممنوع الخروج شده و مدیریت شهرک و یا بلند منزل بخاطر جبران خساره برای مدتی از آنها گرفته میشود.

صالح ادامه داده که یکی از تروریستان طراح به اسم نجیب حیدری مسوول قتل های هدفمند و انفجارات در کابل از سوی طالبان به دلیل ناکامی اش به پاکستان فراخوانده شده است.

او تصریح کرده که تبلیغ «خشن» علیه قوای امنیتی را تحمل ندارد و یکی از مسوولین یک مدرسه درحومه کابل که علیه قوای دفاعی افغانستان تبلیغ «زهراگین» کرده بود احضار شده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان