جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

پدری طالب که چشمان دخترش را کشید؛ وزارت داخله متعهد به تداوی این پولیس زن است

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

وزارت داخله می گوید پولیس زن را تداوی می کند که از سوی پدر طالب اش در ولایت غزنی چشمانش بیرون شده است.

مسعود اندرابی سرپرست وزارت داخله نا وقت روز گذشته سه‌شنبه (۱۵میزان) در توییتی از این زن پولیس خاطره نام برده نگاشته است: «خاطره پولیس دلاور است و پدرش طالب است و دو چشم او را بیرون کشیده و او را شدیدا زخمی کرده است.»

اندرابی تاکید کرده که برای این زن پولیس یک اپارتمان داده و نیز تعهد کرده است تا او را تداوی کند.

سرپرست وزارت داخله با اشاره به برخورد پدر طالب این زن افزوده طالبان نمی توانند به زور این ملت را شکست دهند و نیروهای امنیتی به هیچ قیمت از دفاع وطن غافل نیست.

از سوی هم مروه امنیتی سرپرست ریاست حقوق بشری کودکان و زنان وزارت داخلۀ افغانستان گفته است که خاطره پولیس در ولایت غزنی بوده و تنها به جرم اینکه برای حکومت کار می کند از سوی پدر طالب اش با ده گلوله زخمی شده است.

امنیی افزوده: «درست راه رفته می‌تواند، نه کسی را دیده می‌تواند. هردو چشمش با چاقو کشیده و سخن دردناک اینکه می‌گوید فرزندانش را نمی‌تواند ببیند»

گروه طالبان تاکنون در این مورد چیزی نگفته اند.

گروه طالبان پیش از این یک پولیس زن را در قندهار را کشته و به تعقیب آن به تاریخ ۱۱سنبله یک سرباز پولیس زن ۴۵ ساله را در ساحه «شوره خاک» از مربوطات مرکز شهر قندز تیر باران کرده بودند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان