۱۰ راهکار طبیعی که ابروهای پرپشت و زیبا داشته باشیم

توسطتحریریه خبرنامه

مهر ۱۲, ۱۳۹۹ به روز رسانی : مهر ۱۳, ۱۳۹۹

روش‌هایی برای داشتن ابروهای پرپشت و زیبا وجود دارد و از میان آنها، هیچ چیز بهتر از درمان‌های طبیعی نیست. در این نوشتار با ۱۰ راهکار طبیعی برای داشتن ابروهای پرپشت آشنا می‌شویم.

۱. روغن نارگیل

مواد مغذی موجود در روغن نارگیل مانند ویتامین E به داشتن ابروهای پرپشت و زیبا کمک می‌کنند. می‌توانید هر روز روغن نارگیل را روی ابروهای‌تان بمالید، اما حتی چند بار در هفته استفاده از آن می‌تواند نتایج محسوسی داشته باشد.

مطلب مرتبط: ۸ کاربرد زیبایی روغن نارگیل که تا به حال به گوش تان نخورده است

2- ابروهای پرپشت و زیبا؛ ژل ویتامینه

1 قاشق چایخوری ژل آلوئه‌ورا، 2 قاشق چایخوری روغن کرچک و 2 کپسول ویتامین E را مخلوط کنید و ترکیب را قبل از خواب روی ابروها بمالید. صبح بشویید.

3- آب پیاز

 آب پیاز فولیکول‌های مو را تغذیه و تقویت می‌کند و ماده‌ای عالی برای ابروهای پرپشت و زیبا است. آب پیاز را روی ابروها بمالید و 5 دقیقه ماساژ دهید. در نهایت با پاک‌کننده معمولی و آب سرد ابروها را بشویید.

مطلب مرتبط: شکل ابروها رازهایی از شخصیت آدم ها دارند

4- شیر

 شیر حاوی مواد مغذی است و ضمن تحریک تولید کلاژن، از تارهای ابرو محافظت می‌کند. یک پنبه را به شیر کامل آغشته کنید و روی ابروها بمالید. بگذارید خشک شود، سپس آن را با شوینده همیشگی‌تان بشویید.

5- آب لیمو

استفاده از آبلیمو یکی دیگر از راهکارهای طبیعی تقویت ابروهاست. اما مراقب باشید، آبلیمو می‌تواند اثر روشن‌کننده داشته باشد.

برای داشتن ابروهای پرپشت و زیبا یک برش لیمو را روی ابروها بمالید. روش دیگر این است که با استفاده از برش‌های لیمو و ۴/۱ فنجان روغن نارگیل یک ترکیب مغذی آماده کنید. این مخلوط را به مدت 15 روز در یک جای خنک بگذارید و سپس هر روز قبل از خواب آن را روی ابروها بمالید.

مطلب مرتبط: ۸ ماسک خانگی برای جوانسازی پوست صورت که تاثیر عالی دارند

۶. زرده تخم مرغ

زرده تخم‌مرغ منبع غنی ویتامین و پروتئین‌هایی است که برای داشتن ابروهای پرپشت و زیبا ضرورت دارند. یک زرده تخم مرغ را هم بزنید و روی ابروها بمالید. بگذارید 15-20 دقیقه بماند، سپس بشویید.

۷. ابروهای پرپشت و زیبا؛ وازلین

 وازلین برای حالت دادن به ابرو و رشد و تقویت‌ آن عالی است. برای انجام این درمان، خیلی ساده وازلین خالص را روی ابروهای تمیز بمالید.

۸. روغن زیتون

روغن زیتون حاوی ویتامین‌های A و E است که به رشد مو کمک می‌کنند. حداقل یک بار در روز روغن زیتون روی ابروها بمالید و طی چند هفته نتیجه را ببینید!

مطلب مرتبط: آیا روغن زیتون واقعا عفونت گوش را از بین می برد؟

۹. روغن کرچک

روغن کرچک داروی قدیمی و موثری برای داشتن ابروهای پرپشت و زیبا است. این روغن پروتئین، اسیدهای چرب، و ویتامین‌هایی دارد که به تغذیه فولیکول های مو کمک می‌کنند. هر روز روغن کرچک روی ابروها بمالید تا تارهای ابرو ضخیم و شکل ابروها زیباتر شود.

۱۰. ابروهای پرپشت و زیبا؛ آلوئه‌ورا

آلوئه‌ورا حاوی ترکیبی به نام آلوئنین است که باعث رشد مو می‌شود. ژل آلوئه‌ورا چسبناک نیست و سریع جذب می‌شود، بنابراین می توان آن را چندین بار در روز استفاده کرد. مقداری ژل آلوئه‌ورا را روی ابروها ماساژ دهید تا جذب شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *