جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

افزایش ناآرامی ها در هرات؛ ۴۶ تن از منسوبین فرماندهی پولیس این ولایت برکنار شدند

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

به دنبال افزایش ناآرامی‌ها در ولایت هرات، مقامات ارشد امنیتی به این ولایت سفر کرده است. چنانچه معین ارشد امنیتی وزارت داخله می‌گوید، براساس ارزیابی های ابتدایی ۴۶ تن از منسوبین فرماندهی پولیس هرات از رده‌های رهبری تا مدیران کشفی برکنار شده اند.

عبدالصبور قانع، معین ارشد امنیتی وزارت امورداخله که در راس یک هیأت امنیتی به منظور بررسی وضعیت هرات به آن ولایت سفر کرده است، امروز شنبه (۵ میزان) در نشست خبری مشترک با والی هرات گفت که مرحله اول ارزیابی آنان در فرماندهی پولیس پایان یافته و براساس آن ۴۶ تن از منسوبین پولیس هرات را از رده‌های رهبری تا سطح آمرین حوزه‌ها و مدیران کشفی برکنار شده اند.

قانع افزود شماری از این افراد برکنار شده که مظنونیت به فساد دارند و برای پاسخ‌گویی به اداره امنیت داخلی وزارت داخله معرفی شده اند و شماری دیگر آنان به ضعف کاری و ناتوانی یا معیاد خدمت بیشتر، از وظایف شان برکنار شده اند.

او تاکید کرد که به جای این افراد تعیینات تازه آغاز شده است.

معین ارشد امنیتی وزارت داخله از ایجاد کمیته مشترک غرض جلوگیری از اختطاف و پیگیری قضایا خبر داده، تاکید کرد که ارزیابی اجراات در ریاست امنیت ملی هرات و لوای اول قول اردوی ظفر ادامه دارد و فردا تکمیل می‌شود.

به گفته در بخش‌های امنیت ملی و نیروهای ارتش در هرات نیز اصلاحات بوجود خواهد آمد.

افزایش ناامنی‌ها در هرات

این در حالی است که در چندماه گذشته هرات دستخوش موجِ از ناآرامی‌ها چون سرقت‌های مسلحانه، جرایم سازمان‌یافته، جرایم جنایی و آدم‌ربایی‌ها بوده که در تازه‌ترین مورد یک صراف در شهر هرات خودش را اختطاف نموده بود.

این ناآرامی‌ها نگرانی شهروندان هراتی را به دنبال داشت و این نگرانی باعث شد که هیأت مشترک امنیتی به ریاست عبدالصبور قانع، به روز چهارشنبه هفته گذشته به هدف ایجاد اصلاحات و ارزیابی وضعیت عمومی به هرات سفر کنند.

پیش از این نیز طارق آرین سخنگوی وزارت داخله در توییتی تایید کرده بود که در هرات از وضع امنیتی و جرایم شکایت جدی وجود دارد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان