جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

ترفندهای زیبایی از شرق دور: با این ماده ساده درخشش و طراوت را به پوست تان برگردانید

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

دنیای زیبایی جاپان و کُریا و پوست زیبا و شیشه‌ای زنان در این کشورها همیشه مورد توجه بوده‌است. فهرست ترفندها و راهکارهای خانگی زنان این کشورها هر روز بلندتر می‌شود و چیزی که اخیراً محبوبیت زیادی پیدا کرده‌ آب برنج است. این ماده به یک عنصر موثر در مراقبت از پوست تبدیل شده‌است. استفاده از این ماده بسیار شبیه به آیین‌های سنتی مراقبت از پوست در طب آیورودا است. در اینجا برخی از مزایای آب برنج در مراقبت از پوست را با هم می‌بینیم:

مطلب مرتبط: از کاهش استرس تا سلامت پوست؛ ۱۳ فایده بی نظیر دوش آب سرد برای سلامتی

آب برنج حاوی نشاسته‌ای است که التهاب ناشی از خارش پوست را از بین می‌برد. به علاوه، این ماده برای تسکین آفتاب سوختگی و کاهش لکه‌ها معجزه می‌کند. برخی مطالعات همچنین ادعا می‌کنند که آب برنج دارای خواص ضد پیری است زیرا پوست را آبرسانی می‌کند و به آن لطافت می‌دهد.

مطلب مرتبط: این معجون ضدپیری، رسپی یک پوست سالم است

اگر می‌خواهید آب برنج را به برنامه مراقبت از پوست روزانه‌تان اضافه کنید، حتماً باید آب برنج جوشیده یا خیس‌ خورده را در یک بطری اسپری در یخچال قرار بدهید. می‌توانید این آب برنج را به مدت یک هفته استفاده کنید. برای گرفتن بهترین نتیجه، بهتر است آن را مستقیماً روی صورت بپاشید و بگذارید حدود 30 دقیقه یا یک شب تا صبح بماند. آب برنج همچنین به عنوان یک پاک‌کننده صورت برای پاکسازی بیشتر پوست در ساعات شب عملکرد موثری دارد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک تکه پنبه را در آب برنج خیس کنید و آن را روی صورت‌تان بمالید. حتی می‌توانید بعد از یک روز پرکار از آب برنج برای ماساژ پوست استفاده کنید و بعد از 10 دقیقه یا بیشتر آن را بشویید. وقتی آب برنج سرد را روی صورت‌تان می‌پاشید، شادابی و طراوت فوری به پوست می‌دهد.

مطلب مرتبط: رژیم مخصوص پوست خشک؛ ۱۰ بهترین ماده خوراکی که رطوبت را به پوست برمی گرداند

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان