جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

طالبان در یک هفته گذشته نزدیک به ۱۰۰ غیرنظامی را کشته و زخمی کرده اند

خواندن 2 دقیقه
1
(1)

در آستانه مذاکرات بین الافغانی و با افزایش حملات طالبان وزارت داخله اعلام کرده است که در یک هفته گذشته ۹۸ غیرنظامی از سوی گروه طالبان کشته و زخمی شده اند.

طارق آرین سخنگوی وزارت داخله امروز پنج‌شنبه (۲۰سنبله)گفته است گروه طالبان در هفته گذشته ۳۶۸ حمله تروریستی انجام داده است که در نتیجه آن ۴۹ غیرنظامی کشته و ۴۹ غیرنظامی دیگر زخمی شده اند.

آرین افروده این تلفات در ۲۲ ولایت به غیرنظامیان وارد شده و بیشترین آن در ولایت های قندهار و زابل ثبت شده است.

افرایش حملات طالبان

این در حالی است که مذاکرات بین الافغانی در حالت تعلیق قرار دارد و گروه طالبان مدعی اند که ۶۲ زندانی این گروه مطابق فهرست داده شده انان هنوز در بند دولت افغانستان اند.

هرچند با وجود درخواست مکرر شماری از کشور ها و سازمان های بین المللی بر کاهش خشونت و آتش بس گروه طالبان حملات شان را افزایش داده اند.

وزارت دفاع نیز با نشر اعلامیه های گفته است که حملات گروه طالبان شب گذشته در ولایت های هلمند و هرات با کشته و زخمی شدن ۲۴ طالب دفع شده است.

وزارت دفاع تاکید کرده که در عین زمان نیز از انفجار ۲۲ ماین کنار جاده ای در هرات و ۱۰ ماین کنار جاده ای در فراه جلوگیری شده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان