جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
3 بازدید

کمیسیون برگزاری مراسم هفته شهید تشکیل‌ کاروان و فیر هوایی را ممنوع اعلام کرد

خواندن 3 دقیقه
0
(0)

وزارت داخله اعلام کرده است که کمیسیون برگزاری مراسم بزرگداشت از هفته شهید و نزدهمین سالگرد ترور احمدشاه مسعود، فیصله کرده که به بهانه روز شهید هیچ فردی حق ندارد تا امنیت روانی مردم را اخلال و امن و نظم عامه را برهم بزند.

در اعلامیه کمیسیون برگزاری مراسم هفته شهید که امروز دوشنبه (۱۷ سنبله) از سوی وزارت داخله منتشر شده آمده است، کمیسیون برگزاری مراسم بزرگداشت از هفته شهید درهماهنگی با بنیاداحمد شاه مسعود به‌منظور برگزاری بهتر مراسم فیصله کرده که هیچ فردی حق ندارد تا امنیت روانی مردم را اخلال با یونیفورم نظامی و سلاح در شهر گشت و گذار و دست به فیرهای هوایی بزنند.

این کمیسیون افزوده که گشت و گذار با موترهای شیشه سیاه، بی‌اسناد، بی‌پلیت و غیرقانونی، و همچنان تغییر رنگ وسایط به رنگ‌های مختلف در روز مراسم گرامی‌داشت از سالیاد ترور احمدشاه مسعود، ممنوع بوده و کسی حق ندارد با شکل‌‌دهی کاروان‌ها نظم شهری را برهم بزنند و سبب مسدود شدن جریان ترافیک شوند.

براساس فیصله کمیسیون برگزاری مراسم هفته شهید، استفاده از وسایط دولتی در کاروان‌ها نیز در این روز ممنوع بوده و به نیروهای امنیتی هدایت داده شده تا دوکان‌های را که دست به تزیین و تغییر رنگ وسایط می‌زنند را مسدود و با مالکین آن برخود قانونی کنند.

هشدار وزارت داخله به اخلال‌گران نظم عامه

طارق آرین، سخنگوی وزارت داخله امروز دوشنبه (17 سنبله) در نشست خبری گفت، تمام کسانیکه تحت نام هفته شهید و روز شهید دست به اعمالی بزنند که روان مردم عامه را مختل بسازد، برای نیروهای امنیتی وظیفه سپرده شده که با این افراد برخورد جدی صورت گیرد.

آرین تاکید کرد که هیچ کس حق ندار در روز برگزاری مقام شهید دست به اعمال ضد قانونی بزند.

به گفته او، هر آن‌کسی که در روز شهید دست به اعمال غیرقانونی بزنند بازداشت و زیر نظارت قرار می‌گیرند.

در عین‌حال احمدولی مسعود، رییس بنیاد احمدشاه مسعود نیز گفته است، برنامه‌های اهدای خون، کمک به نیازمندان و برخی اقدامات رسمی دیگر برای تجلیل از ۱۸ سنبله (سالروز ترور احمدشاه مسعود) روی دست است.

مسعود از هواداران احمدشاه مسعود خواست که در چارچوب منظم که باعث آزار و اذیت مردم اخلال فضای عمومی نشود، از ۱۸ سنبله تجلیل کنند و جلو افراد استفاده‌جو و اخلال‌گر را بگیرند و نگذارند که نظم عامه را برهم زنند.

این در حالی است که سال گذشته در هجدهمین سالگرد ترور احمد شاه مسعود در کابل، در نتیجه برخوردهای هواداران مسعود یک پولیس و یک فرد ملکی کشته شده بودند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان