جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

متخصصین پوست از چه راهکارهایی برای سلامت پوست شان استفاده می‌کنند

خواندن 3 دقیقه
0
(0)

وقتی به یک متخصص زیبایی مراجعه می‌کنید، همیشه دوست دارید رازهای زیبایی شخصی آنها را بدانید: آنها برای پوست‌شان چه کاری انجام می‌دهند، کدام ماسک برای پوست بهترین است، و آنها چطور پوستی سالم و درخشان دارند.

۱. پاکسازی دقیق

 تمیز کردن دقیق پوست بدون محصولات زیباییِ تهاجمی یکی از رازهای اصلی متخصصین پوست است. از محصولات حاوی سرامیدها استفاده کنید که باعث حفظ رطوبت در سلول‌های پوست می‌شوند. در طول پاییز هم بهتر است از ژل‌های تمیزکننده پوست یا تونرهایی استفاده کنید که عاری از اسید هستند.

۲. چقدر کرم نیاز دارید؟

 هنگام استفاده از ضد آفتاب برای محافظت از پوست در برابر پیری، متخصصان پوست از قاعده “بیشتر بهتر است” استفاده می‌کنند. از مقدار مناسبی استفاده کنید: نصف قاشق چایخوری کافی است تا دو لایه کرم روی پوست بمالید.

 مطلب مرتبط: ضد آفتاب خوراکی؛ ۱۰ ماده غذایی که از پوست در برابر مضرات خورشید محافظت می کنند

۳. ترمال واتر برای پوست خشک

آنها به منظور حفظ کشسانی پوست از ترمال واتر استفاده می‌کنند. ترمال واترها حاوی کلسیم، مس، آهن و سدیم هستند. این اسپری‌ها همچنین سرشار از مواد معدنی از جمله سلنیوم هستند که از پوست در برابر اشعه ماوراء بنفش محافظت می‌کنند.

۴. کمتر بهتر است

هنگام خرید کرم، بسته‌های کوچک‌تر را بخرید. با گذشت زمان، محصولات ضعیف‌تر می‌شوند و مواد فعال آنها به اندازه روزهای اول قدرت ندارند.

۵. وضعیت صحیح بدن

خم شدن (تمریناتی که طی آنها سر پایین می‌آید) باعث می‌شود خون بهتر جریان پیدا کند و اکسیژن اضافی به پوست صورت‌تان برسد. اگر به طور مرتب یوگا کار کنید، کمتر استرس دارید و التهاب در بدن‌تان کاهش می‌یابد.

مطلب مرتبط: ۸ فایده علمی یوگا که به لحاظ علمی ثابت شده اند

 ۶. پارچه مناسب برای بالش

چین و چروک در طول خواب هم می‌تواند ظاهر شود. پوست تحت تأثیر ملحفه و بالش‌هایی است که استفاده می‌کنید. یک بالش ابریشمی چین و چروک ندارد، بنابراین پوست شما روی آن کاملا راحت است.

۷. مراقبت کامل موثرتر است

بهتر است ضد آفتاب و آنتی‌اکسیدان‌ها را صبح استفاده کنید. رتینوئیدها (کرم‌های ویتامین A، که از چروک، شل شدن پوست و لکه جلوگیری می‌کنند) همراه با پپتیدها برای شب هستند. این مراقبت کامل بهترین نتیجه را دارد.

مطلب مرتبط: رفع تیرگی صورت؛ ۷ ماسک سفیدکننده پوست که اثربخشی عالی دارند

۸. مراقبت در پاییز

در طول پاییز، کرم شما باید غنی‌تر باشد – از ژل استفاده نکنید! این کرم همچنین باید حاوی ویتامین‌های C و E، سرامیدها، آلوئه ورا و اسید هیالورونیک باشد. اسیدهای آمینه و روغن‌های ارگانیک (زردآلو، زیتون، انبه، شی باتر) می‌توانند به دقت لایه پوستی سختی که در تابستان ایجاد شده، از بین ببرند.

۹. جادوی نارگیل

نارگیل یک محصول جادویی برای پوست است. اگر به طور مرتب شیر نارگیل بنوشید، پوستتان بعد از چند هفته درخشان می‌شود. همچنین می‌توانید از این ماده برای تهیه ماسک استفاده کنید.

مطلب مرتبط: ۸ کاربرد زیبایی روغن نارگیل که تا به حال به گوش تان نخورده است

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان