جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

نبیل در دیدار با عبدالله؛ از سوی حلقاتی تهدید به مرگ شده ام!

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

رحمت الله نبیل رییس پیشین امنیت ملی و از نامزدان انتخابات ریاست جمهوری گذشته در دیدار با عبدالله عبدالله رییس شورای عالی مصالحه ملی گفته است که به فهرستی دست یافته که نشان می دهد او و شماری از سیاسیون از سوی خلقاتی تهدید به مرگ شده اند.

در اعلامیه که از سوی شورای عالی مصالحه ملی منتشر شده آمده است که امروز سه‌شنبه (4 سنبله) رحمت الله نبیل، محمد عمرزاخیلوال وزیر پیشین مالیه، کریم امین عضو ارشد حزب اسلامی و شماری از چهره‌های دیگر سیاسی با عبدالله عبدالله دیدار و نگرانی‌های امنیتی شان را شریک کرده اند.

رحمت الله نبیل در این دیدار گفته است که به فهرستی دست یافته‌ است که نشان می‌دهد او و شماری از مقام‌های پیشین حکومت و سیاست‌گران کشور از سوی حلقاتی تهدید به مرگ شده‌اند.

نبیل تاکید کرده که این تهدیدها به دلیل بیان دیدگاه‌های واضح شان در قبال مسایل جاری در کشور صورت گرفته و این حلقات می خواهد صدای آنان را خاموش کنند.

شورای مصالحه افزوده مقام‌های پیشین حکومتی و سیاست‌گران این تهدید را تهدید علیه آزادی بیان عنوان کرده، خواستار رسیدگی به آن شده اند.

به نقل از اعلامیه شورای عالی مصالحه ملی عبدالله عبدالله در این دیدار این تهدیدها را نگران کننده خوانده تاکید کرده: «آزادی بیان در نظام سیاسی کشور یک اصل است. هیچ فرد یا گروهی حق ندارد شهروندان کشور را به هر دلیلی به ویژه به خاطر بیان دیدگاه‌های شان تهدید کند.»

عبدالله خاطرنشان کرده که تهدید چهره‌های مشخص به خاطر بیان اندیشه‌های شان یک «جنایت» است. رییس شورای مصالحه وعده داده است که در این زمینه با رییس جمهور و مسؤولان نهادهای امنیتی گفتگو کرده  اقدامات لازم برای حفظ جان آنان صورت می گیرد.

این اظهارات رحمت الله نبیل با رییس شورای مصالحه در حالی مطرح شده است که اقای نبیل پیش از این در توییتر اش با نشر فهرست منسوب به طالبان که نشان می‌دهد که در کنار نام آقای نبیل نام شماری دیگری از مقامات پیشین و و سیاست گران در فهرست ترور این گروه قرار دارد.

گروهه طالبان تاکنون در این مورد چیزی نگفته است اما رحمت الله نبیل در آن زمان گفته بود: «ما به خوبی از این بازی احمقانه گروه های مزدور داخلی و خارجی آگاه هستیم.»

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان