جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

افزایش انفجارها در کابل؛ فرمانده پولیس کابل برکنار شد

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

به دنبال افزایش انفجارها در کابل وزارت داخله تایید می کند که فرمانده پولیس کابل برکنار شده است.

طارق آرین سخنگوی وزارت داخله امروز یک‌شنبه (۲سنبله) به خبرنامه گفت که امان الله واحدی فرمانده پولیس کابل از سمت اش برکنار شده است.

هرچند سخنگوی وزارت داخله در مورد دلیل برکناری او چیزی نگفت اما گفته شده که فرمانده پولیس کابل به دلیل افزایش ناامنی های اخیر در پایتخت برکنار شده است.

این اقدام پس از آن صورت گرفته است که در سالروز استقلال افغانستان ۱۴ راکت بر بخش های از شهر کابل با وجود تدابیر ویژه امنیتی اصابت کرد و وزارت داخله روز جمعه گذشته گفته بود که آمران حوزه‌های ۱۶و ۱۷ پولیس کابل با ۱۶ تن از منسوبان این حوزه‌ها به‌خاطر غفلت وظیفه ای در ۲۸ اسد از وظایف‌شان برکنار شدند.

افزایش حملات هدفمند در کابل

این برکناری ها در سطح نیروهای امنیتی در کابل پس از صورت می گیرد که در این اواخر ترورهای هدفمند و انفجار ماین ها در پایتخت افزایش یافته و تنها روز گذشته شهر کابل گواه ۴ انفجار ماین و یک ترور هدفمند بود که در نتیجه این انفجار ها یک تن کشته و ۶ تن رخمی شدند و نیر یک افسر برحال وزارت دفاع با راننده اش در تیراندازی افزاد ناشناس کشته شدند.

افزایش انفجار ماین‌های مقناطیسی در کابل همزمان با دهه محرم اتفاق می افتد و این باعث نگرانی شماری زیادی از پایتخت‌نشینان شده است.

مسئولیت این رویدادها را تاکنون هیچ گروهی نپذیرفته اما وزارت داخله طالبان را مسوول جاسازی ماین‌های مقناطیسی و ترورهای هدفمند در کابل می داند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان