جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
4 بازدید

۹ ترفند زیبایی که مدل ها نمی خواهند شما بدانید

خواندن 3 دقیقه
0
(0)

آیا تا به حال فکر کرده‌اید که مدل‌ها چطور می‌توانند زیبایی استثنایی خود را حفظ کنند؟ و حتی اگر بکوشیم همان قوانین را دنبال کنیم، به نظر می‌رسد که روی ما تاثیری ندارد. خوب، احتمالا ما همه رازهای آنها را نمی‌دانیم.

در این نوشتار با ۹ ترفند زیبایی آشنا می‌شویم که مدل ها نمی خواهند شما بدانید!

۱. ماسک طلا

این ترفندی است که بسیاری از مدل‌ها از آن استفاده می‌کنند – ماسک طلای 24 عیار. آنها شب قبل از هر رویداد بزرگی، از این ماسک استفاده می‌کنند تا پوست‌شان درخشان شود.

مطلب مرتبط: رفع تیرگی پوست؛ ۷ ماسک سفیدکننده پوست که اثرگذاری عالی دارند

۲. روزهای تقلب

اندام باریک معمولاً نتیجه ژنتیک، ورزش و یک رژیم غذایی سالم است. با این حال، هرکسی که تا به حال رژیم گرفته‌است، از اهمیت خوردن “یک وعده غذای متقلبانه” خبر دارد به این معنا که طبق برنامه مشخص، به خودتان اجازه می‌دهید هر غذایی را که می‌خواهید بخورید. این یک جنبه مهم رژیم های غذایی است زیرا نه تنها تنش روانی را دائماً مهار می‌کند، بلکه چیزی را برای شما فراهم می‌کند که دنبالش هستید!

مطلب مرتبط: ۸ اشتباه رایج که در حین کاهش وزن مرتکب می‌شویم

۳. صورت پرطراوت

مدل‌ها وقتی روی صحنه نیستند، آرایش زیادی ندارند. مهم نیست که چقدر آرایش‌تان ملایم باشد، بازهم روی پوست شما تأثیر منفی می‌گذارد. آرایش تمام وقت می‌تواند در بروز چین و چروک‌های زودرس نقش داشته باشد و طراوت پوست‌تان را از بین ببرد.

۴. مصرف آب کافی

یک ایده رایج این است که باید روزانه حداقل 8 لیوان آب بنوشید. اما بدن هر فرد متفاوت است، بنابراین لازم است مقدار صحیح آب مورد نیاز بدن‌تان را محاسبه کنید.

برای کسی که در آب و هوای معتدل زندگی می‌کند، توصیه می شود که حدود 30 میلی‌لیتر آب به ازای هر کیلو وزن خود بنوشد.

مطلب مرتبط: ۹ نشانه که آب کافی نمی نوشید

۵. مصرف مکمل‌های مناسب

ویتامین‌ها برای هر کسی که در شهر زندگی می‌کند یا رژیم غذایی سخت دارد بسیار مهم هستند. اگر گیاهخوار هستید، لازم است ویتامین B12 را روزانه مصرف کنید. اگر در شهری محروم از نور آفتاب زندگی می‌کنید، بدن شما از ویتامین‌های D محروم است. برای اینکه بفهمید کدام مکمل برای شما بهتر است، توصیه می‌شود با یک متخصص تغذیه مشورت کنید.

مطلب مرتبط: ۶ دلیل که بدن تان ویتامین دی کافی دریافت نمی کند

۶. حذف موهای زائد

احتمالاً تا به حال فکر نکرده‌اید که زمان تراشیدن موها هم می‌تواند اهمیت داشته باشد، نه؟ خوب، دفعه بعد بهتر است نیم ساعت بعد از بیدار شدن از خواب یا بعد از ظهر این کار را انجام دهید زیرا پوست متورم می‌تواند تاثیر منفی روی تراشیدن موها بگذارد. بنابراین اگر تراشیدن موها شیوه حذف مو برای شماست، این پیشنهاد را در ذهن داشته باشید!

۷. ورزش بدون آرایش

شاید وسوسه‌انگیز باشد که بدون اینکه آرایش‌تان را بشویید، ورزش کنید، اما هرگز این کار را نکنید. عرق و آرایش با هم تماس دارند و نتیجه بسته شدن منافذ و جوش و آکنه خواهد بود!

مطلب مرتبط: ۱۰ درمان طبیعی جوش صورت

۸. یخ روی صورت

استفاده از یخ روی صورت ترفند زیبایی یاسمین توکس، مدل ویکتوریا سیکرت است. او برای سفت و پرطراوت نگه داشتن صورت، از یک تکه یخ استفاده می‌کند تا هر روز صبح به آرامی پوستش را با آن ماساژ دهد.

۹. کاهش تیرگی زیر چشم

مدل ویکتوریا سیکرت، ویکتوریا بریتو کچالو (سیب زمینی) را حدود ۱۰-۱۵ دقیقه زیر چشمش می‌گذارد تا تیرگی‌اش کم شود.

مطلب مرتبط: رفع تیرگی زیر چشم؛ ۱۰ روش طبیعی که حلقه های زیر چشم را از بین ببریم

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان